جامع خبر:معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار منطقه ۱۷ در منزل شهید مدافع حرم آل الله محمد حمیدی حضور یافت و از نزدیک با خانواده این شهید گفتگو کرد. به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۱۷، در آستانه هفته دفاع مقدس عباس جدیدی و هیئت همراه با حضور در منطقه ۱۷ ضمن […]

جامع خبر:معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار منطقه ۱۷ در منزل شهید مدافع حرم آل الله محمد حمیدی حضور یافت و از نزدیک با خانواده این شهید گفتگو کرد.

به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۱۷، در آستانه هفته دفاع مقدس عباس جدیدی و هیئت همراه با حضور در منطقه ۱۷ ضمن بازدید از روند پیشرفت پروژه های این منطقه از خانواده معظم شهدا نیز دلجویی کردند.

معاون نظارت شورای شهر با حضور در منزل شهید مدافع حرم گفت: شهروندان منطقه ۱۷ با تقدیم شهدای مدافع حرم اثبات کردند که فرهنگ شهادت با خون این مردم عجین شده و جزیی از وجود آنهاست و در رگ های آنها جاری ست. و ما وظیفه داریم که هر چه می توانیم برای این مردم انجام دهیم.

عباس جدیدی با آگاهی از دلاوری های شهید مدافع حرم خاطرنشان کرد: مدیریت شهری نباید از هیچ تلاشی برای خدمت به خانواده معظم شهدا و رفع مشکلاتشان فروگذار کند. و شما جناب آقای محمدزاده که خودتان یکی از یادگاران دفاع مقدس هستید، شما درد این مردم و خانواده ها را بهتر درک می کنید و خودتان یکی از همین خانواده ها هستید.

گفتنی است این دیدار در آستانه طلیعه هفته دفاع مقدس و در منزل شهید مدافع حرم محمد حمیدی در ناحیه سه منطقه ۱۷ با حضور عباس جدیدی معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران، بهروز محمدزاده شهردار منطقه ۱۷، بهروز جباری مدیر امور ایثارگران، ابراهیم ابویی مدیر روابط عمومی منطقه، جمعی از شورایاران،روحانیون و معتمدین محلی صورت گرفته است.