جامع خبر:مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و مدیران ارشد این سازمان در سراسر کشور با شرکت در ویدیو کنفرانس به بررسی و تشریح نظام پرداخت متمرکز حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان با هدف هماهنگی کامل در اجرای این برنامه پرداختند. به گزارش جامع خبراز سازمان تأمین اجتماعی، دکترسیدتقی نوربخش در این کنفرانس که با حضور مدیران […]

جامع خبر:مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و مدیران ارشد این سازمان در سراسر کشور با شرکت در ویدیو کنفرانس به بررسی و تشریح نظام پرداخت متمرکز حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان با هدف هماهنگی کامل در اجرای این برنامه پرداختند.

به گزارش جامع خبراز سازمان تأمین اجتماعی، دکترسیدتقی نوربخش در این کنفرانس که با حضور مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی، روسای کانون‌های بازنشستگی و مدیران استانی بانک رفاه کارگران سراسر کشور برگزار شد، بر لزوم هماهنگی تمامی واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی برای اجرای این برنامه تأکید کرد.

وی با بیان اینکه مدیران استانی، روسای شعب تأمین اجتماعی، بانک رفاه کارگران و کانون‌های بازنشستگان در سراسر کشور نهایت تلاش خود را برای پاسخ‌گویی و تشریح دلایل اجرای این برنامه خواهند داشت، اظهار داشت: اجرای نظام پرداخت متمرکز و برقراری عدالت در پرداخت‌ها از مهمترین دلایل اجرای این برنامه است.

دکترنوربخش شناسایی هم‌پوشانی‌ها و پیشگیری از سوء استفاده از خدمات سازمان تأمین اجتماعی در راستای صیانت از حقوق بیمه شدگان و بازنشستگان را از دیگر نتایج اجرای این برنامه برشمرد.

در این جلسه تعدادی از مدیران تأمین اجتماعی و روسای کانون‌های بازنشستگی سراسر کشور نیز به بیان دیدگاه‌های خود در رابطه با اجرای این برنامه پرداختند و بر حمایت و همراهی کامل در اجرای موفق نظام پرداخت متمرکز حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان تأکید کردند.