جامع خبر:سامانه “همبانک رفاه” در بانک رفاه راه اندازی شد. به گزارش جامع خبراز بانک رفاه کارگران، این بانک همبانک رفاه را که بانکداری همراه بر بستر USSD است، عملیاتی و راه اندازی کرد. “همبانک رفاه” بدون نیاز به نصب هرگونه نرم افزار بر روی تمامی گوشی های تلفن همراه و فقط با گرفتن کد […]

جامع خبر:سامانه “همبانک رفاه” در بانک رفاه راه اندازی شد.
به گزارش جامع خبراز بانک رفاه کارگران، این بانک همبانک رفاه را که بانکداری همراه بر بستر USSD است، عملیاتی و راه اندازی کرد.
“همبانک رفاه” بدون نیاز به نصب هرگونه نرم افزار بر روی تمامی گوشی های تلفن همراه و فقط با گرفتن کد #۷۱۳ * قابل استفاده است.
از این پس مشتریان بانک رفاه و دارندگان کارت های عضو شبکه شتاب می توانند با استفاده از “همبانک رفاه” در هر زمان و مکان، حتی در خارج از ایران بدون هزینه رومینگ از خدمات، پرداخت قبوض، خرید شارژ تلفن همراه، دسترسی به اطلاعات گردش حساب ها، اعلام موجودی حساب، انتقال وجه، پرداخت اقساط تسهیلات و بسیاری خدمات بانکی دیگر بهره مند شوند.
از مزایای “همبانک رفاه” می توان به امنیت، سرعت، دقت و سادگی در استفاده و پوشش انواع گوشی های تلفن همراه بدون نیاز به نصب هر گونه نرم افزار در هر جا و مکان اشاره کرد.
گفتنی است دارندگان سیم کارت همراه اول ، ایرانسل و رایتل می توانند از خدمات همبانک رفاه استفاده کنند.