جامع خبر: بانک صادرات ایران در جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان و کاهش هزینه ها امکان پرداخت دسته ای قبوض خدمات شهری به صورت اینترنتی را عملیاتی نمود . به گزارش جامع خبراز بانک صادرات ایران، نسخه جدید پرداخت قبوض با هدف افزایش رضایتمندی و سطح دسترسی بیشتر هموطنان به خدمات نوین عملیاتی شده، امکانی […]

جامع خبر: بانک صادرات ایران در جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان و کاهش هزینه ها امکان پرداخت دسته ای قبوض خدمات شهری به صورت اینترنتی را عملیاتی نمود .

به گزارش جامع خبراز بانک صادرات ایران، نسخه جدید پرداخت قبوض با هدف افزایش رضایتمندی و سطح دسترسی بیشتر هموطنان به خدمات نوین عملیاتی شده، امکانی را فراهم نموده تا متقاضیان بتوانند چند قبض را به صورت همزمان و دسته ای در بستر اینترنت با استفاده از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب از طریق فایل اکسل پرداخت نمایند. بر این اساس هموطنان گرامی در سراسر کشور می توانند با مراجعه به وب سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir با استفاده از مشخصات کارت بانکی (شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضاء و کد cvv٢) قبوض خدمات شهری (آب، برق و گاز ، تلفن و…) خود را در کلیه ساعت شبانه روز پرداخت نمایند .
شایان ذکر است این بانک به منظور ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای سازمان ها و نهادها امکان پرداخت قبوض به صورت دسته ای را نیز در آینده نزدیک عملیاتی خواهد نمود .
گفتنی است هموطنان می توانند جهت پرداخت قبوض خود علاوه بر مراجعه به شعبه از طریق ابزارهای الکترونیکی نظیر خودپرداز، سامانه تلفن بانک(٠٩۶٠٢)، دستگاههای کارت خوان متصل به حسابهای بانک صادرات ایران و … نیز اقدام نمایند که در این رابطه ماهانه به طور متوسط ٣ میلیون و ۵٠٠ هزار قبض مشتریان را دریافت می نمایند