جامع خبر:​سامانه سپهر بانک صادرات ایران در مهرماه ١٣٩۴ به طور میانگین روزانه حدود ٢۴ میلیون تراکنش مشتریان را با موفقیت انجام داده که این میزان معادل ٢٢ درصد از تراکنش های شبکه بانکی است. به گزارش جامع خبراز بانک صادرات ایران، مشتریان این بانک در مهر ماه سال ١٣٩۴ به طور میانگین روزانه حدود […]

جامع خبر:​سامانه سپهر بانک صادرات ایران در مهرماه ١٣٩۴ به طور میانگین روزانه حدود ٢۴ میلیون تراکنش مشتریان را با موفقیت انجام داده که این میزان معادل ٢٢ درصد از تراکنش های شبکه بانکی است.
به گزارش جامع خبراز بانک صادرات ایران، مشتریان این بانک در مهر ماه سال ١٣٩۴ به طور میانگین روزانه حدود ٢٣ میلیون و ۶۴۴هزار تراکنش از طریق سیستم سپهر و در مجموع٧٠٩ میلیون و ٣١٩هزار تراکنش موفق مالی انجام داده اند که این رقم معادل ٢٢ درصد کل تراکنش های شبکه می باشد. این میزان بیانگر رشد١۴ درصدی تعداد کل تراکنش ها نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته است و حاکی از استقبال مشتریان از خدمات این بانک می باشد .
براساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه هموطنان از سال ٧٩ نسبت به نصب و راه اندازی سیستم پردازش هوشمند رایانه ای (سپهر) درشعب خود اقدام و ارتقاء و به روز رسانی سخت افزاری و نرم افزاری مستمر و افزایش قابلیت های جدید آنرا در دستور کار قرار داده است. با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و امنیت بالای سیستم سپهر، استقبال مردم از این سیستم زیاد بوده به طوری که تا پایان مرداد ماه سال جاری بیش از ۴٣ میلیون حساب الکترونیکی توسط هموطنان درشعب این بانک افتتاح شده است.
گفتنی است این بانک با ۴۵۴ هزار مشتری اینترنتی با میانگین حدود١٢میلیون تراکنش در ماه، صدور بیش از ۵٣ میلیون انواع کارتهای الکترونیک و با ٢۶٠٠ شعبه داخلی و ٢١ شعبه خارجی به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.