جامع خبر:حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری روز شنبه و همزمان با عاشورای حسینی؛ سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، در بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش سازمان تامین اجتماعی حاضر شد و با توضیحات مسئولان در جریان روند کاری بخش های مختلف این مرکز درمانی قرار گرفت. به گزارش جامع […]

جامع خبر:حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری روز شنبه و همزمان با عاشورای حسینی؛ سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، در بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش سازمان تامین اجتماعی حاضر شد و با توضیحات مسئولان در جریان روند کاری بخش های مختلف این مرکز درمانی قرار گرفت.

به گزارش جامع خبراز سازمان تأمین اجتماعی، رییس جمهوری هنگام بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان با بیماران بستری به گفتگوی صمیمی پرداخت و ضمن دلجویی و اهدای شال سیاه رنگ به مناسبت عاشورای حسینی در خصوص روند درمانی آنان سوالاتی کرد.

همچنین دکتر روحانی با توقف در ایستگاه پرستاری یکی از بخش های این مرکز درمانی، کار پرستاران و پزشکان را بسیار ارزشمند توصیف کرد و ضمن آرزوی توفیق برکت و سلامتی برای این قشر زحمت کش جامعه خطاب به آنان گفت: شما واسطه شفایی هستید که خداوند به بیماران می دهد و در همه ایام سال و روز عزای حسینی نیز به بیماران خدمت رسانی می کنید.

رییس جمهوری پس از بازدید از این مرکز درمانی به خیل عظیم عزاداران حسینی محله خلیج فارس در مقابل بیمارستان شهید فیاض بخش، که عمدتاً کارگران و بازنشستگان هستند، پیوست و همراه با آنان برای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش عزاداری کرد.

دکتر روحانی را در این بازدید دکترعلی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ دکتر قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ دکتر نهاوندیان، رییس دفتر رییس جمهوری، دکتر فریدون، دستیار ویژه رئیس جمهور؛ دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی؛ دکتر عباس کبریایی زاده، رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی و نمایندگان تشکل‌های کارگری و بازنشستگی همراهی می‌کردند.

همچنین نماز ظهر عاشورا به امامت حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی در این بیمارستان اقامه شد.