جامع خبر:سونی موبایل با چهارده عکاس منتخب، نمایی ۳۶۰ درجه از ایران را می سازد. به گزارش جامع خبراز سونی موبایل در ایران، این برند سرشناس در حوزه تلفن هوشمند، آبان ماه امسال با همکاری چهارده نفر از مشهورترین عکاسان و فوتوبلاگرهای ایرانی رویداد و نمایشگاهی از جذابیتها و زیبایی‌ها طبیعت و مردم کشورمان برگزار […]

جامع خبر:سونی موبایل با چهارده عکاس منتخب، نمایی ۳۶۰ درجه از ایران را می سازد.

به گزارش جامع خبراز سونی موبایل در ایران، این برند سرشناس در حوزه تلفن هوشمند، آبان ماه امسال با همکاری چهارده نفر از مشهورترین عکاسان و فوتوبلاگرهای ایرانی رویداد و نمایشگاهی از جذابیتها و زیبایی‌ها طبیعت و مردم کشورمان برگزار می‌کند که بازنمایی گوشه‌هایی از سرزمین و فرهنگ غنی ایران باشد.

طی این رویداد که از میانه آبان‌ماه با همکاری سایت فناوری دیجیاتو در سراسر کشور برگزار می‌شود، جمع قابل توجهی از عکاسان تحسین شده نسل جوان ایران با استفاده از Xperia Z5 Dual پرچمدار جدید سونی موبایل و دوربین بی‌نظیر آن به تلاشی هماهنگ برای به تصویر کشیدن جذابیت‌های اجتماعی و طبیعی ایران می‌پردازند. علاقه مندان نیز می توانند از طریق مراجعه به سایت دیجیاتو و یا دنبال کردن هشتگ #IRAN360 بر روی اینستاگرام، در جریان روند برگزاری و نتیجه این رویدادقرار بگیرند.

بر اساس اعلام روابط عمومی سونی موبایل در ایران، در حاشیه این رویداد، جشنواره ای با شرکت کاربران نیز برگزار خواهد شد. علاقه مندان می توانند تصاویر ثبت شده توسط گوشی خود را به سایت دیجیاتو ارسال کنند و شانس خود را برای دریافت تلفن هوشمند Xperia Z5 Dual بیازمایند. طبق اعلام رسمی سونی موبایل، گالری منتخب این رویداد در هفته اول دی ماه، میزبان آثار عکاسان خواهد بود؛ در این گالری که بازدید از آن برای عموم آزاد است، تعدادی از عکس های منتخب مردمی نیز به نمایش در خواهند آمد.

حضور چهارده عکاس جوان در کنار موج اجتماعی عکاسی اینترنتی و حضور چندین بانوی عکاس در این رویداد، آن را به بزرگترین رویداد اجتماعی- فناوری در زمینه معرفی جذابیت‌های ایران تبدیل کرده است. علاقه‌مندان جهت اطلاع از جزئیات بیشتر و شرکت در جشنواره می‌توانند به آدرس www.Digiato.com/Sony-Iran360 مراجعه کنند