جامع خبر: شهردار تهران گفت: وقتی انسان در جایی توفیق خدمت پیدا می کند و با خرد جمعی برنامه ای را تنظیم و در مسیر آن حرکت می کند، قطعا شاهد تحقق برنامه ها و اهداف خواهد بود. به گزارش جامع خبرمحمدباقر قالیباف در آیین امضای تفاهم نامه همکاری بین شهرداری تهران، سازمان انرژی اتمی […]

جامع خبر: شهردار تهران گفت: وقتی انسان در جایی توفیق خدمت پیدا می کند و با خرد جمعی برنامه ای را تنظیم و در مسیر آن حرکت می کند، قطعا شاهد تحقق برنامه ها و اهداف خواهد بود.

به گزارش جامع خبرمحمدباقر قالیباف در آیین امضای تفاهم نامه همکاری بین شهرداری تهران، سازمان انرژی اتمی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ساخت نخستین بیمارستان ولایت که با حضور رییس شورای شهرو جمعی از مدیران شهری و مسوولان وزارت بهداشت برگزارشد، گفت: وقتی انسان در جایی توفیق خدمت پیدا می کند و با خرد جمعی برنامه ای را تنظیم و در مسیر آن حرکت می کند قطعا شاهد تحقق برنامه ها و اهداف خواهد بود .
شهردار تهران با بیان اینکه یکی از بهترین نعمت هایی که خداوند متعال به انسان می دهد، توفیق خدمت به همنوعان خود است، افزود: از روزی که بنده توفیق خدمت در شهرداری تهران را به دست آورده ام بعد از استفاده از تجربیات در حوزه مدیریت شهری، همفکری را برای اداره شهر در اهداف خود قرار دادیم.
قالیباف با اشاره به اینکه یکی از اهداف ما در ابتدای کار رفع دغدغه شهروندان درخصوص انجام فعالیت های روزانه در شهر همانند نظافت، گسترش فضای سبز، توجه به حمل و نقل عمومی و… بود، تصریح کرد: بخش دیگری از فعالیت های ما به کم کردن فاصله بین شمال و جنوب شهر تهران اختصاص داشت. ما به شهروندان قول ندادیم که فاصله بین شمال و جنوب را یکی کنیم اما این قول را دادیم که نگذاریم این فاصله روز به روز بیشتر شود.
وی خاطرنشان کرد: امروز خوشحالیم و خداوند بزرگ را شاکریم که نه تنها فاصله بین شمال و جنوب پایتخت بیشتر نشده، بلکه کاهش نیز پیداکرده است.
شهردار پایتخت همچنین گفت: در همین راستا خط ۳ مترو با توجه به اینکه طراحی آن از شمال تهران آغاز شد، اما اولویت افتتاح ایستگاه های واقع در بخش جنوبی شهر بود.
وی با تاکید بر اینکه ارتقای کمی و کیفی خدمات در شهر یکی دیگر از اهداف ما بوده است، ادامه داد: این هدف نیز با اولویت در محلات جنوب تهران دنبال شد. باید اعلام کنم که در حال حاضر ۳۵۴ سرای محله در جای جای این شهر فعال است که مدیریت این سراها نیز در دست شهروندان است.
قالیباف افزود: امروز مفتخریم که مهمترین جوایز پروژه ها و طرح های شهری را شهر تهران از آن خود می کند و میهمانان خارجی در سفرهای خود به پایتخت کشورمان بر توسعه کمی و کیفی روزافزون آن اذعان دارند .
وی تاکید کرد: امروز شهر تهران با داشتن یک طرح جامع به تمام اهداف خود می رسد.
شهردار تهران با بیان اینکه۱۶۰۰ میلیاردتومان هزینه تملک بوستان ولایت بوده است، تصریح کرد: این تملک درحالی انجام شد که بودجه شهرداری تهران در سال ۸۴ تنها ۱۲۰۰ میلیاردتومان بود.
وی با بیان اینکه همه اهدافی که ما در حوزه مدیریت شهری داشتیم یک جا در پروژه بیمارستان ولایت نهفته است، گفت: امیدواریم بتوانیم با سرعت این تفاهم نامه را اجرایی و این پروژه را در سال جاری عملیاتی کنیم .
قالیباف در پایان تاکید کرد: فاز دوم بوستان ولایت هم همزمان با آغاز عملیات ساخت این بیمارستان آغاز خواهد شد.