جامع خبر:مدیران بانک صادرات ایران در راستای رعایت حقوق مشتریان از طریق مرکز صدای سپهر آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان می باشند. به گزارش جامع خبراز بانک صادرات ایران، بر اساس برنامه زمان بندی صورت گرفته مدیران امورشعب شش گانه و مدیر امور فن آوری اطلاعات و رئیس اداره کل سازمان و روشها ضمن حضور […]

جامع خبر:مدیران بانک صادرات ایران در راستای رعایت حقوق مشتریان از طریق مرکز صدای سپهر آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان می باشند.
به گزارش جامع خبراز بانک صادرات ایران، بر اساس برنامه زمان بندی صورت گرفته مدیران امورشعب شش گانه و مدیر امور فن آوری اطلاعات و رئیس اداره کل سازمان و روشها ضمن حضور در مرکز صدای سپهر که از طریق کد ٠٩۶٠٢ قابل دسترسی است بدون واسط و به صورت مستقیم آماده پاسخگویی به سوالات و ارایه مشاوره های بانکی به هموطنان گرامی می باشند.
شایان ذکر است مرکز صدای سپهر بانک صادرات ایران باهدف ارزش آفرینی برای مشتریان، تکریم مقام و شان مخاطبان و پاسخگویی به سوالات درزمینه خدمات بانکی ایجاد شده است. هموطنان از سراسر کشور می‌توانند ضمن تماس با شماره ٠٩۶٠٢ علاوه بر استفاده از خدمات تلفنبانک، پرداخت قبوض و… از مشاوره کارشناسان مستقر در مرکز نیز بهره مند و انتقادات، سوالات و پیشنهادهای خود را با پاسخگویان این مرکز در میان بگذارند.