جامع خبر:نسخه ارتقاء یافته نرم‌افزار همراه بانک دی برای گوشی‌های با انواع سیستم عامل از طریق وب‌ سایت بانک قابل دریافت است. به گزارش جامع خبراز بانک دی در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیکی معاونت فن‌آوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی، نسخه نرم‌افزار همراه بانک دی ویژه سیستم عامل‌های اندروید، iOS و جاوا را […]

جامع خبر:نسخه ارتقاء یافته نرم‌افزار همراه بانک دی برای گوشی‌های با انواع سیستم عامل از طریق وب‌ سایت بانک قابل دریافت است.

به گزارش جامع خبراز بانک دی در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیکی معاونت فن‌آوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی، نسخه نرم‌افزار همراه بانک دی ویژه سیستم عامل‌های اندروید، iOS و جاوا را به روز کرد.

بر این اساس کاربران و مشتریانی که از نسخ قدیمی این نرم‌افزارها استفاده می‌کنند، باید نسبت به نصب نسخه جدید اقدام کنند. نسخ جدید از طریق وب‌سایت بانک دی به نشانی www.day24.ir قابل دریافت است.

پیش از این نیز معاونت فن‌آوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی اقدام به راه‌اندازی نسخه iOS برنامه همراه بانک دی قابل استفاده بر روی دستگاه‌های apple و ارائه آن از طریق بانک دی کرده بود.نسخه ios از طریق برنامه سیبچه نیز قابل دریافت است.

دریافت نام کاربری و رمز عبور همراه بانک از طریق شعب بانک دی امکان پذیر است.

آخرین نسخه نرم‌افزار همراه بانک دی برای انواع گوشی‌ها و سایزهای مختلف آن در بخش بانکداری الکترونیک (همراه بانک جدید) در اختیار کاربران و مشتریان بانک قرار