جامع خبر:همزمان با روز دهم محرم الحرام تجمع بزرگ هیئات مذهبی به همت مدیریت شهری منطقه ۱۷ و با حضور خانواده معظم شهدا و مردم ولایتمدار دارالشهدای تهران در میدان ابوذر تهران برگزار شد و نماز جماعت ظهر عاشورا اقامه گردید. به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۱۷، مطابق با سنوات گذشته میدان ابوذر دارالشهدای […]

جامع خبر:همزمان با روز دهم محرم الحرام تجمع بزرگ هیئات مذهبی به همت مدیریت شهری منطقه ۱۷ و با حضور خانواده معظم شهدا و مردم ولایتمدار دارالشهدای تهران در میدان ابوذر تهران برگزار شد و نماز جماعت ظهر عاشورا اقامه گردید.

به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۱۷، مطابق با سنوات گذشته میدان ابوذر دارالشهدای تهران شاهد حضور پرشور هیئات مذهبی و سینه زنان عزادار حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) بود که برای سوگواری در شهادت حضرت سیدالشهدا و یاران با وفایش در این میدان گرد آمده بودند.

مدیریت شهری منطقه ۱۷ نیز مطابق با سالهای گذشته با ایجاد فضایی مناسب و ایجاد امکانات مطلوب علاوه بر تهیه فضای لازم جهت اقامه نماز ظهر عاشورا، و نصب مخازن جهت جمع آوری پسماندهای قابل تفکیک، دوشادوش مردم عزادار در این مراسم حضور داشت و برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات شهرداری منطقه ۱۷ ثبت کرد.

گفتنی است در این مراسم بیش از یکصد هیئت مذهبی از سطح منطقه و قریب به ده هزار نفر حضور داشتند که با رعایت نظم به عزاداری پرداختند.