جامع خبر:با تلاش کارکنان بانک مسکن در استان اصفهان ۱۰۷هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر، بافت فرسوده و مسکن روستایی در این استان فروش اقساطی شدند. به گزارش جامع خبراز بانک مسکن ،مهدی بلوچی مدیر شعب بانک مسکن در استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: حدود ۱۵۱ هزار واحد مسکونی در قالب […]

جامع خبر:با تلاش کارکنان بانک مسکن در استان اصفهان ۱۰۷هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر، بافت فرسوده و مسکن روستایی در این استان فروش اقساطی شدند.
به گزارش جامع خبراز بانک مسکن ،مهدی بلوچی مدیر شعب بانک مسکن در استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: حدود ۱۵۱ هزار واحد مسکونی در قالب مسکن مهر، بافت فرسوده و روستایی در استان اصفهان با استفاده از تسهیلات بانک مسکن احداث شده اند که از این تعداد تاکنون بیش از ۱۰۷ هزار واحد فروش اقساطی شده که از این تعداد، ۵۹۰۰ واحد مربوط به پنج ماهه اول سال جاری است.
مدیر شعب بانک مسکن در استان اصفهان افزود: سهم استان اصفهان از تعداد واحدهای مورد مشارکت طرح مهر کل کشور، ۴/۵ درصد است، درصورتی‌که سهم استان در تعداد واحدهای فروش اقساطی‌شده ۱۱/۷ درصد می باشد که این امر نشانگر عزم و تلاش مستمر کارکنان بانک مسکن این استان برای به سرانجام رساندن طرح مهر است.