جامع خبر: ناصر علی سعادت رئیس سازمان نصر در اختتامیه نمایشگاه الکامپ ۲۱ از موفقیت‌های این نمایشگاه گفت.ناصر علی سعادت رییس سازمان صنفی رایانه در اختتامیه بیست و یکمین دور الکامپ گفت: این دوره الکامپ آغاز روندی است تا الکامپ جایگاه ملی منطقه و جهانی خود را بدست بیاورد. وی افزود: برای اولین بار است […]

جامع خبر: ناصر علی سعادت رئیس سازمان نصر در اختتامیه نمایشگاه الکامپ ۲۱ از موفقیت‌های این نمایشگاه گفت.ناصر علی سعادت رییس سازمان صنفی رایانه در اختتامیه بیست و یکمین دور الکامپ گفت: این دوره الکامپ آغاز روندی است تا الکامپ جایگاه ملی منطقه و جهانی خود را بدست بیاورد.

وی افزود: برای اولین بار است که دبیرخانه دائم الکامپ افتتاح شد و این باعث رشد خوب الکامپ در دوره های بعد می شود. امسال نزدیک ۵۰۰ غرفه داشتیم که ۵۰ عدد از آنها شرکت های خارجی بودند و با این روندی که بعد از برجام شاهد آن هستیم امید داریم که حضور خارجی ها در دوره های بعدی الکامپ بسیار بهتر باشد.
وی در ادانه تشریح کرد: امسال ما یک سالن به استارت آپ ها دادیم که ۸۰ غرفه در آن حصور داشتند ولی سال بعد یک سالن بزرگتر و در خور آنها در اختیار آنها می گذاریم که شاید حداقل ۵۰۰ غرفه فقط از استارت آپ ها داشته باشیم.
وی در ادامه اضافه کرد: بیش ۱۰۰هزار نفر از الکامپ امسال بازدید کردند و با توجه به سرمای هوا و آلودگی هوا بازدید خوبی بود و ما امید واریم تا با تغییر زمان و افزایش مکان نمایشگاه بازدید کننده بیشتری در دوره بعد داشته باشیم.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که الکامپ سال آینده بهترین نمایشگاه بین المللی ایران باشد.