جامع خبر:اپلیکیشن ثبت اطلاعات، ارتباط پویا واطلاع رسانی نمایشگاه‌ها هم‌زمان با بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. ثبت اطلاعات بازدیدکنندگان از نمایشگاه، نمایش و جستجوی کامل شرکت کنندگان در نمایشگاه و پروفایل‌های شرکت کنندگان، نقشه نمایشگاه و سالن‌ها، مسیر یاب، اعلام برنامه‌ها و زمان‌بندی کنفرانس‌ها و مراسم نمایشگاه و ثبت برنامه‌ریزی […]

جامع خبر:اپلیکیشن ثبت اطلاعات، ارتباط پویا واطلاع رسانی نمایشگاه‌ها هم‌زمان با بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.
ثبت اطلاعات بازدیدکنندگان از نمایشگاه، نمایش و جستجوی کامل شرکت کنندگان در نمایشگاه و پروفایل‌های شرکت کنندگان، نقشه نمایشگاه و سالن‌ها، مسیر یاب، اعلام برنامه‌ها و زمان‌بندی کنفرانس‌ها و مراسم نمایشگاه و ثبت برنامه‌ریزی ملاقات‌های و بازدید‌های نمایشگاه از جمله امکانات این نرم‌افزار است.
به روزرسانی بانک‌های اطلاعات نرم‌افزار از طریق اینترنت، ثبت علاقه مندی(Favorite) شرکت‌ها و محصولات برای دسترسی ساده به آنها، ثبت یادداشت روی پروفایل هر شرکت و یا محصولات، ثبت اطلاعات عضویت کاربر اپلیکیشن برای ارتباط پویا با بازدیدکننده، ارسال پیام (Alert) به کاربر اپلیکیشن، قابلیت به اشتراک گذاشتن اطلاعات در شبکه‌های اجتماعی، قابلیت اتصال به شبکه توییتر با تنظیم # تگ مربوط به نمایشگاه، اختصاص QR کد به هر شرکت قابل اسکن و ذخیره توسط بازدید کننده‌ها و اختصاص QR کد به هر بازدید کننده قابل اسکان توسط شرکت‌ها از جمله امکانات این اپلیکیشن است.
اپلیکیشن ثبت اطلاعات، ارتباط پویا واطلاع رسانی نمایشگاه‌ها در فروشگاه کافه بازار به نشانی https://cafebazaar.ir/app/com.negaretech.Elecomp2015/?l=fa در دسترس است.