جامع خبر: بانک‌پاسارگاد طبق ارزیابی مؤسسه بین‌‌المللی بنکر، به عنوان بانک سال جمهوری‌اسلامی ایران در سال ۲۰۱۵ انتخاب شد. به گزارش جامع خبراز بانک پاسارگاد، بانک‌پاسارگاد به تایید مؤسسه بین‌‌المللی بنکر و بر اساس عملکرد درخشان خود، برای پنجمین بار، به عنوان بانک سال جمهوری‌اسلامی ایران، در سال ۲۰۱۵ میلادی انتخاب شد. بر اساس این […]

جامع خبر: بانک‌پاسارگاد طبق ارزیابی مؤسسه بین‌‌المللی بنکر، به عنوان بانک سال جمهوری‌اسلامی ایران در سال ۲۰۱۵ انتخاب شد.
به گزارش جامع خبراز بانک پاسارگاد، بانک‌پاسارگاد به تایید مؤسسه بین‌‌المللی بنکر و بر اساس عملکرد درخشان خود، برای پنجمین بار، به عنوان بانک سال جمهوری‌اسلامی ایران، در سال ۲۰۱۵ میلادی انتخاب شد.
بر اساس این خبر، مؤسسه بین‌‌المللی بنکر، به‌طور سالانه و با توجه به صورت‌های مالی سالیانه مؤسسات مالی و بانکی و با در نظر گرفتن معیارهایی مانند سرمایه پایه، نسبت کفایت سرمایه و دارایی‌ها، اقدام به ارزیابی بانک‌ها می‌کند که در این راستا بانک پاسارگاد موفق شد به عنوان بانک سال ۲۰۱۵ جمهوری‌اسلامی ایران معرفی شود.
گفتنی است پیش از این نیز بانک‌پاسارگاد در سال‌های ۲۰۱۰ ، ۲۰۱۲ ، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ میلادی موفق به کسب این عنوان، از سوی مؤسسه بین‌‌المللی بنکر شده‌بود. این بانک در ارزیابی دیگری توسط این مؤسسه، در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ میلادی، عنوان بانک برتر اسلامی را نیز از آن خود کرد. همچنین بر اساس ارزیابی گزارش مالی سال ۲۰۱۴ بانک‌ها توسط این مؤسسه، جهت انتخاب ۵۰۰ برند بانکی برتر جهان، بانک‌پاسارگاد موفق شد به عنوان تنها بانک ایرانی، در رتبه ۳۲۸ جهان قرار گیرد.