به گزارش جامع خبرازسازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در دومین روز نشست تخصصی مدیران ستادی و استانی این سازمان مهندس پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد کشور ضمن حضور در این نشست بر تایید کیفیت کالا در تمامی شرایط موجود تاکید نمود. پیروزبخت ضمن اشاره به اقتصاد مقاومتی و ۲۴ بند ابلاغی از سوی […]

به گزارش جامع خبرازسازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در دومین روز نشست تخصصی مدیران ستادی و استانی این سازمان مهندس پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد کشور ضمن حضور در این نشست بر تایید کیفیت کالا در تمامی شرایط موجود تاکید نمود.
پیروزبخت ضمن اشاره به اقتصاد مقاومتی و ۲۴ بند ابلاغی از سوی مقام معظم رهبــــری که فرمودند افزایش پوشش استاندارد برای کلیه محصولات داخلی و ترویج آن ضروری است اظهار داشت: فقط قابلیت مصرف کالا مهم نیست و استاندارد شامل موارد دیگری از جمله کیفیت کالا نیز می باشد که باید به آن ها توجه نمود.
وی در ادامه گفت: با عنایت به قوانین سازمان اموال تملیکی و ضرورت دریافت مجوزهای لازم از سازمان ملی استاندارد جهت تعیین و تکلیف نمودن کالاهای در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و با توجه به منقضی شدن تاریخ تفاهم نامه ۳ ساله این دو سازمان و تغییر قوانین و وظایف جدید محول شده خواستار بازنگری و تمدید تفاهم نامه جدید شد.
در پایان رئیس سازمان ملی استاندارد جهت تسریع در سنجش استاندارد کالاهای دپو شده در انبارهای سازمان اموال تملیکی قول مساعدت دادند.