​جامع خبر:در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه بین بانک صادرات ایران وکمیته امداد امام خمینی(ره) جزئیات افتتاح حساب برای مراکز نیکوکاری این نهاد حمایتی اعلام شد. به گزارش جامع خبراز بانک صادرات ایران، آن دسته از مراکز نیکوکاری که قصد افتتاح حساب در شعب این بانک را دارند ضمن دریافت معرفی نامه کتبی و مجوز […]

​جامع خبر:در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه بین بانک صادرات ایران وکمیته امداد امام خمینی(ره) جزئیات افتتاح حساب برای مراکز نیکوکاری این نهاد حمایتی اعلام شد.
به گزارش جامع خبراز بانک صادرات ایران، آن دسته از مراکز نیکوکاری که قصد افتتاح حساب در شعب این بانک را دارند ضمن دریافت معرفی نامه کتبی و مجوز فعالیت مرکز نیکوکاری حاوی شناسه۴رقمی از مراکز کمیته امداد محل فعالیت مبادرت به ارایه مستندات یاد شده به شعب بانک صادرات می کنند.
بر پایه این گزارش افتتاح حساب با نام مرکز نیکوکاری و بدون درج نام کمیته امداد امام خمینی(ره) و با رعایت کلیه ضوابط قانونی انجام می شود.
بر اساس دستورالعمل ابلاغی صدورکارت الکترونیکی(سپهرکارت) برای این نوع حساب ها ممنوع است اما در عین حال ذینفع حساب مراکز نیکوکاری، کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
در این شیوه نامه بر همکاری شعب بانک صادرات با دارندگان مجوز فعالیت مراکز نیکوکاری متقاضی افتتاح حساب در چارچوب مقررات تاکید شده است.
بانک صادرات ایران با توجه به گستردگی و برخورداری از شبکه پویا و روزآمد الکترونیکی و بالاترین ضریب های امنیتی، همواره در راستای ارائه خدمات متنوع اینترنتی به سازمانها و دستگاه های اجرایی پیشگام بوده که این امر موجب کاهش هزینه و سفرهای درون شهری مشتریان شده است.
رویکرد اجتماعی و حمایتی بانک صادرات که در قالب مدرسه سازی، ارایه تسهیلات قرض الحسنه به اقشار کم درآمد، اعطای تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه و حمایت از اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار تجلی یافته است تقدیر رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) از این بانک را در پی داشت.
این بانک حدود٧هزار میلیارد ریال تسهیلات را در۴سال برنامه پنجم توسعه کشور پرداخت نموده که با مساعدت این بانک ٩٧ هزار طرح اجرا و تعداد ۶٣ هزار و ٢۵٩ خانواده به خودکفایی رسیده اند.