جامع خبر:شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان شرکت برتر از سوی کمیته ارزیابی دهمین همایش ملی کیفیت و بهره‌وری برگزیده شد. به گزارش جامع خبراز ایرانسل، این همایش با شعار «کیفیت و بهره‌وری، دو بال توسعه پایدار» برگزار شد و ایرانسل با دریافت لوح تقدیر، تندیس و نشان عالی کیفیت و بهره‌وری، به عنوان شرکت […]

جامع خبر:شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان شرکت برتر از سوی کمیته ارزیابی دهمین همایش ملی کیفیت و بهره‌وری برگزیده شد.

به گزارش جامع خبراز ایرانسل، این همایش با شعار «کیفیت و بهره‌وری، دو بال توسعه پایدار» برگزار شد و ایرانسل با دریافت لوح تقدیر، تندیس و نشان عالی کیفیت و بهره‌وری، به عنوان شرکت منتخب کمیته ارزیابی مورد تقدیر قرار گرفت.

محورهای اصلی و تخصصی این همایش، «توسعه کیفیت و بهره‌وری»، «اندازه‌گیری، تحلیل و کنترل کیفیت و بهره‌وری» و نیز «بهبود و ارتقای کیفیت و بهره‌وری» بود.

در بخشی از این همایش، هادی محقق مدیرکل مدیریت ریسک تجاری ایرانسل طی سخنانی، شیوه‌های نوین افزایش بهره‌وری و مدیریت ریسک در سازمان‌ها را برای حضار تشریح کرد.

دهمین همایش ملی کیفیت و بهره‌وری با حمایت مجلس شورای اسلامی و وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، صنعت، معدن و تجارت و نیرو روز ۲۷ آبان در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.