جامع خبر:معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور گفت: حمایت از کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان در نمایشگاه الکامپ اقدامی ارزشمند و تاثیرگذار است. به گزارش جامع خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ محمدحسین موسی‌پور پس از بازدید از نمایشگاه الکامپ گفت: من سال گذشته هم از نمایشگاه الکامپ بازدید داشتم […]

جامع خبر:معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور گفت: حمایت از کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان در نمایشگاه الکامپ اقدامی ارزشمند و تاثیرگذار است.
به گزارش جامع خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ محمدحسین موسی‌پور پس از بازدید از نمایشگاه الکامپ گفت: من سال گذشته هم از نمایشگاه الکامپ بازدید داشتم و می‌توانم بگویم نمایشگاه امسال، هم به لحاظ کمیت و هم کیفیت مناسب‌تر برگزار شده است.
وی افزود: یکی از نکات مثبت نمایشگاه امسال، ابتکار اختصاص یک سالن رایگان به ۸۰ شرکت‌ نوپا و دانش بنیان است که کار بسیار ارزشمند و در حمایت از قشر جوان است.
موسی‌پور گفت: با توجه به حجم گسترده فارغ‌التحصیلان در رشته‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات، توجه به قشر جوان در این حوزه و به ویژه حمایت از کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان می‌تواند سبب کاهش نرخ بیکاری در کشور شود.
معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: در مجموع نمایشگاه الکامپ امسال را از دوره‌های گذشته پربارتر دیدم.