جامع نیوز: دانش‌آموزان، با افتتاح حساب “امیدآینده” به نام خود، علاوه بر مشارکت در امور اجتماعی خیرخواهانه، از خدمات بانکی نیز برخوردار شده و یکصد هزار ریال به‌عنوان هدیه از بانک آینده دریافت می‌کنند. دانش‌آموزان ۷ تا ۱۸ سال، مورد حمایت این طرح قرار گرفته و پس‌از ۱۵ سالگی، خدماتی نظیر دریافت کارت نقدی معاف […]

جامع نیوز: دانش‌آموزان، با افتتاح حساب “امیدآینده” به نام خود، علاوه بر مشارکت در امور اجتماعی خیرخواهانه، از خدمات بانکی نیز برخوردار شده و یکصد هزار ریال به‌عنوان هدیه از بانک آینده دریافت می‌کنند.
دانش‌آموزان ۷ تا ۱۸ سال، مورد حمایت این طرح قرار گرفته و پس‌از ۱۵ سالگی، خدماتی نظیر دریافت کارت نقدی معاف از پرداخت کارمزد، دسترسی به اینترنت‌ بانک، تلفن‌بانک به این دانش‌آموزان، عرضه خواهد شد.
از دیگر ویژگی ­های حائز اهمیت در این طرح، ثبت یک امتیاز برای قرعه‌کشی، به ازای هر ده هزار ریال در هر روز است تا دارندگان این حساب از جوایز ارزنده­ ای با توجه به امتیاز کسب‏ شده، بهره‌ مند گردند.
مدیران محترم مدارس می­توانند؛ با درخواست افتتاح حساب برای دانش‎آموزان، دفترچه و کارت‎های دانش­ آموزانی را که در فهرست خود به شعب بانک ارائه داده­ اند؛ از نماینده شعبه موردنظر، در مدرسه تحویل بگیرند.
برای اطلاع از شرایط افتتاح حساب می‌توانید؛ به شعب بانک آینده در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط آینده با شماره تلفن: ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.