جامع خبر:نرم افزار معاملات برخط داتکس که امکان برقراری معاملات آنلاین را در بازار بورس فراهم می کند، همزمان با سومین روز از برپایی نمایشگاه الکامپ به بازدیدکنندگان معرفی شد. به گزارش جامع خبرکارگزاری بانک پاسارگاد و کارگزاری آفتاب درخشان خاورمیانه در حال حاضر جزو مشتریان این نرم افزار هستند. نرم افزار معاملات برخط داتکس، […]

جامع خبر:نرم افزار معاملات برخط داتکس که امکان برقراری معاملات آنلاین را در بازار بورس فراهم می کند، همزمان با سومین روز از برپایی نمایشگاه الکامپ به بازدیدکنندگان معرفی شد.
به گزارش جامع خبرکارگزاری بانک پاسارگاد و کارگزاری آفتاب درخشان خاورمیانه در حال حاضر جزو مشتریان این نرم افزار هستند. نرم افزار معاملات برخط داتکس، امکان ارسال لحظه ای سفارش های خرید و فروش را به سهامداران می دهد.
به تازگی نسخه IOS این نرم افزار در App store بارگذاری شده و امکان دریافت رایگان آن برای کاربران به وجود آمده است. همچنین نسخه اندروید آن نیز در برنامه بازار و صفحه اول سایت نرم افزار به نشانی Dttsonline.com موجود است.
ارسال سریع سفارش برای خرید در عرضه های اولیه سهام و تضمین صد درصدی خرید ¬به سهامداران از مزیت های این نرم افزار به شمار می رود.
اما در کنار معرفی این نرم افزار، برنامه ای هم برای نمایش سایت شهر کتاب آنلاین در غرفه فناپ واقع در طبقه دوم سالن خلیج فارس برپا شد. شرکت فناپ در پی همکاری مشترک با موسسه شهر کتاب و انجام مسئولیت های اجتماعی به منظور توسعه فرهنگ کتابخوانی، سایت شهر کتاب آنلاین را راه اندازی کرده است.
این سایت اینترنتی که نزدیک به دو سال از فعالیتش می گذرد امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه الکامپ به بازدیدکنندگان این رویداد معرفی شد. در حال حاضر بیش از ۱۴۰ هزار عنوان کتاب با موضوعات متنوع در شهر کتاب آنلاین به فروش می رسد.
علاقمندان به کتابخوانی می توانند علاوه بر دسترسی به شعب فیزیکی شهر کتاب، تمامی محصولات این موسسه را به طور اینترنتی سفارش دهند.
دیوار شهر کتاب که یک شبکه اجتماعی کتاب محور است نیز یکی از بخش های این سایت اینترنتی به شمار می رود. کاربران مختلف می توانند روی این دیوار نظرات یا متون ماندگاری از کتابها را قرار دهند.
قرارهای فرهنگی و همچنین برگزاری جشن امضای اینترنتی از دیگر قسمت های سایت شهر کتاب آنلاین است. در قرارهای فرهنگی، کاربران می توانند از رونمایی تازه ترین کتابها باخبر شوند و در برنامه جشن امضا نیز امکان دریافت کتابهایی با امضای نویسندگان مورد علاقه شان را خواهند داشت.