جامع خبر:شهردار منطقه ۱۷ در حاشیه افتتاحیه نشست ممیزی صدور گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱ در حوزه محیط زیست و توسعه پایدار، از بازپیرایی و توسعه بوستانهای سطح منطقه خبر داد. به گزارش جامع خبرازشهرداری منطقه ۱۷، بهروز محمدزاده با اعلام این خبر افزود: این منطقه از کمترین میزان فضای سبز بهره مند است و کوشیده ایم […]

جامع خبر:شهردار منطقه ۱۷ در حاشیه افتتاحیه نشست ممیزی صدور گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱ در حوزه محیط زیست و توسعه پایدار، از بازپیرایی و توسعه بوستانهای سطح منطقه خبر داد.

به گزارش جامع خبراز17شهرداری منطقه ۱۷، بهروز محمدزاده با اعلام این خبر افزود: این منطقه از کمترین میزان فضای سبز بهره مند است و کوشیده ایم تا از حداقل فضای ممکن هم برای توسعه فضای سبز استفاده کنیم.

شهردار منطقه ۱۷ با تقدیر از فعالیتهای انجام شده در این حوزه گفت: در منطقه ۱۷قریب به ۸۴ بوستان کوچک و بزرگ قرار دارد که این بوستان ها در مدت یک ماهه گذشته بازپیرایی شده و نیمکتها و مبلمان شهری آنها بهسازی شده است.

بهروز محمدزاده تنوع گیاهی و ایمن سازی برای اقشار خاص را از ویژگی های این بوستانها دانست و تصریح کرد: بوستانهای این منطقه برای افراد خاص نظیر جانبازان سرافراز میهن اسلامی ، توانیابان و سالمندان بهسازی و مناسب سازی شده و کوشیدیم که با حفظ تنوع، از گونه های گیاهی مختلف و مقاوم در بوستانها استفاده کنیم.

گفتنی ست در این مرحله از بازپیرایی و توسعه بوستانها، بیش از ۵۰ نیمکت تعویض شده و ۴۰ سطل زباله نیز به بوستانهای کوچک اضافه شده است.