جامع خبر:بانک مسکن در نخستین جشنواره ملی تبلیغات رتبه های برتر را در بخش های مختلف جشنواره از آن خود کرد به گزارش جامع خبراز بانک مسکن، در جشنواره ملی تبلیغات که به همت موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد،آثار ارسال شده از سوی شرکت ها و سازمان های مختلف در حوزه تبلیغات بررسی […]

جامع خبر:بانک مسکن در نخستین جشنواره ملی تبلیغات رتبه های برتر را در بخش های مختلف جشنواره از آن خود کرد
به گزارش جامع خبراز بانک مسکن، در جشنواره ملی تبلیغات که به همت موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد،آثار ارسال شده از سوی شرکت ها و سازمان های مختلف در حوزه تبلیغات بررسی شد که بانک مسکن در ارزیابی آثار ارسال شده رتبه های برتر را در پنج بخش کسب کرد.
بر اساس این گزارش؛ بانک مسکن موفق شد در بخش های تبلیغات چاپی و در شاخه اگهی مطبوعاتی و نیز در گروه کمپین تبلیغاتی جامع در شاخه کمپین جامع شاهین نقره ای را از آن خود نماید.
همچنین بانک مسکن در بخش های تبلیغات پخشی در شاخه های تیزر اجتماعی و فیلم تبلیغاتی دیپلم افتخار و همچنین در بخش تبلیغات اینترنتی لوح سپاس را دریافت کرد.
این گزارش حاکی است نخستین جشنواره ملی تبلیغات با موضوع تبلیغات خلاق و کارآفرین به مدت دو روز و با حضور۵۰۰ نفر از مدیران ، کارشناسان ،اساتید و صاحب نظران حوزه روابط عمومی و تبلیغات به منظور آشنایی با شیوه های نوین تبلیغاتی ،کمک به نوآوری و ارتقای اثربخشی تبلیغات و معرفی الگوهای برتر در تولید اقلام تبلیغاتی برگزار شد .