جامع خبر:مدیر عامل پتروپارس اعلام کرد : یک فاز جدید پارس جنوبی وارد مدار شده و بزودی تولید گاز فاز ۱۹ این میدان بزرگ آغاز می شود و در دوران پسا تحریم باید زمینه توسعه فعالیتها را فراهم کرد. به گزارش جامع خبرمحمد جواد شمس روز چهارشنبه در همایش ملی صنعت حفاری ایران افزود: یک […]

جامع خبر:مدیر عامل پتروپارس اعلام کرد : یک فاز جدید پارس جنوبی وارد مدار شده و بزودی تولید گاز فاز ۱۹ این میدان بزرگ آغاز می شود و در دوران پسا تحریم باید زمینه توسعه فعالیتها را فراهم کرد.

به گزارش جامع خبرمحمد جواد شمس روز چهارشنبه در همایش ملی صنعت حفاری ایران افزود: یک سکوی دریایی فاز ۱۹ پارس جنوبی نصب شده و قرار است تولید گاز آن بزودی آغاز شود.

مدیرعامل پترو پارس اضافه کرد: اکنون از نظر مالی پروژه ها وضعیت مطلوبی ندارند ، اما باید تلاش شود تا توسعه آنها ادامه یابد ،در عین حال پیش از این جمهوری اسلامی تجربه نفت بشکه ای هشت دلار را داشته و در آن دوره فعالیت ها متوقف نشد.

شمس گفت: زمانی که نفت بشکه ای هشت دلار شده بود ، شرکت های نفتی بین المللی در دریای شمال به کار خود مشغول بودند و توقف فعالیت نداشتند و ایران هم اکنون باید فعالیت های خود را تداوم ببخشد .

وی تصریح کرد: لازم است به فعالیت خود ادامه دهیم و با تولید بیشتر از این دوران سخت، گذر کرد.
شمس افزود: ضروری است در دوران پسا تحریم ، شرایط فعالیت آماده ، و با ارتقای کیفیت کار، امکان سپردن پروژه ها به پیمانکاران داخلی را فراهم کرد.

کنگره ملی صنعت حفاری با حضور ۲۵۰ نماینده از شرکت های داخلی و خارجی امروز چهارشنبه آغاز به کار کرد و روز پنجشنبه به کار خود پایان می دهد.