جامع خبر:بزرگترین اجلاس بین المللی تاریخ هوانوردی ایران با عنوان “هوانوردی ایران ۲۰۱۶” روزهای ۴ و ۵ بهمن ماه در تهران برگزار می شود. به گزارش جامع خبردر این اجلاس ۲۶۰ نماینده از بیش از ۱۰۰ شرکت پیشروی داخلی و خارجی فعال در صنعت هواپیمایی و گردشگری از ۲۶ کشور جهان حضور خواهند داشت. احمدرضا […]

جامع خبر:بزرگترین اجلاس بین المللی تاریخ هوانوردی ایران با عنوان “هوانوردی ایران ۲۰۱۶” روزهای ۴ و ۵ بهمن ماه در تهران برگزار می شود.

به گزارش جامع خبردر این اجلاس ۲۶۰ نماینده از بیش از ۱۰۰ شرکت پیشروی داخلی و خارجی فعال در صنعت هواپیمایی و گردشگری از ۲۶ کشور جهان حضور خواهند داشت.

احمدرضا بیاتی دبیر این اجلاس با اعلام اینکه اجلاس تهران توسط شرکت فرودگاه‌های کشور و سازمان هواپیمایی کشور با همکاری مرکز هوانوردی آسیا و پاسیفیک (کاپا) یکی از بزرگترین موسسات تحقیق و توسعه هوانوردی جهان برگزار خواهد شد گفت: شخصیت‌های مهم کشوری از جمله معاون اول رییس جمهوری، وزیر راه و شهرسازی، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در این اجلاس سخنرانی خواهند کرد.

بیاتی افزود: اجلاس “هوانوردی ایران ۲۰۱۶” اولین اجلاس بین‌المللی در آستانه رفع تحریم‌هاست که زمینه ساز تعامل صنعت بینالمللی هوانوردی با جمهوری اسلامی ایران برای نوسازی این صنعت در کشور خواهد بود.

اجلاس “هوانوردی ایران ۲۰۱۶” روزهای یکشنبه و دوشنبه ۴ و ۵ بهمن در تهران برگزار خواهد شد.