جامع خبر:۳محصول تلفن همراه آیفون ۶ اس، سامسونگ گلکسی اس ۶ و گوشی ال جی جی ۴ از زمان ورود به بازار تا حال حاضر نوسان قیمتی را تجربه کرده‌اند. البته در حال حاضر این محصولات در وضعیت ثبات قیمتی به سر می‌برند. به گزارش سایت صرفه‌جو، در نمودار بالا شاهد نوسان قیمت محصول تلفن […]

جامع خبر:۳محصول تلفن همراه آیفون ۶ اس، سامسونگ گلکسی اس ۶ و گوشی ال جی جی ۴ از زمان ورود به بازار تا حال حاضر نوسان قیمتی را تجربه کرده‌اند. البته در حال حاضر این محصولات در وضعیت ثبات قیمتی به سر می‌برند.
به گزارش سایت صرفه‌جو، در نمودار بالا شاهد نوسان قیمت محصول تلفن همراه در ۳ برند اپل، سامسونگ و ال‌جی هستیم. این نوسان قیمت در بازه زمانی ۶ ماهه بررسی شده است. در ادامه توضیحاتی درباره این محصولات و همچنین نمودار بالا پرداخته شده است.

۱) گوشی اپل آیفون ۶ اس ۱۶ گیگابایت Apple Iphone 6s 16GB
گوشی Apple Iphone 6s 16GB و دیگر مدل‌هایش جدیدترین محصولات اپل هستند که طرفداران بسیاری را در بازار پیدا کرده‌اند. این گوشی در هنگام ورود به بازار ایران قیمتی بسیار بالا و غیرمنطقی داشته اما هم اکنون به قیمتی معقول رسیده است. این تلفن همراه در ۱۸ شهریور ۹۴ به بازار وارد شده است.
سیستم عامل این تلفن همراه آی‌او‌اس ۹ است و حافظه داخلی آن، ۱۶/۶۴/۱۲۸ گیگابایت است. می‌توان گفت گوشی‌های اپل در هنگام ورودشان به بازار ایران بیشترین نوسان قیمت را در گروه موبایل‌ها دارند. تعداد فروشگاه‌هایی که برای این گوشی در سایت صرفه جو قیمت ثبت کرده اند ۱۷ فروشگاه است. به این ترتیب آخرین اطلاعات ارائه شده از این گوشی از این تعداد فروشگاه است.
گفتنی است، استان‌هایی که فروشگاه‌های آن‌ها برای این کالا قیمت ثبت کرده‌اند استان‌های تهران، فارس، مشهد، اصفهان، تبریز، بوشهر و هرمزگان هستند.

۲) گوشی سامسونگ گلگسی اس ۶ Samsung Galaxy S6 –
گوشی Samsung Galaxy S6 یکی از پرچمداران کمپانی سامسونگ است که فروش بسیار خوبی را در سطح جهانی داشته است. به عبارت دیگر، «گلکسی اس۶»، ششمین پرچم‌دار خانواده‌ اس سامسونگ به ‌شمار می‌رود. این تلفن همراه در ۲۱ فروردین ۹۴ وارد بازار شده است.
حافظه داخلی این تلفن همراه ۳۲ گیگابایت است و تعداد فروشگاه‌هایی که برای این گوشی در سایت صرفه‌جو قیمت ثبت کرده‌اند ۲۳ فروشگاه هستند. همچنین، فروشگاه‌هایی در استان‌های تهران، فارس، مشهد، اصفهان، تبریز، بوشهر و هرمزگان برای این کالا ثبت قیمت کرده‌اند.
بدنه این تلفن همراه ترکیبی از فلز و شیشه است. قاب پشتی و جلویی ‌گلکسی اس۶ به لایه‌ محافظ «گوریلا گلس ۴» مجهز شده است تا از آن‌ها در برابر خط و خش محافظت کند.
گفتنی است به دلیل استفاده از شیشه در قاب پشتی اس۶، سطح قاب پشتی گوشی کمی لغزنده به‌نظر می‌رسد. این دو قاب شیشه‌ای به‌وسیله‌ یک نوار فلزی خوش‌ساخت و برس خورده به هم‌ متصل شده‌اند.
۳) گوشی ال جی جی ۴ – LG G4
کمپانی ال جی که به تازگی محبوبیت زیادی را پیدا کرده است با گوشی LG G4 به رقابت با شرکت‌های بزرگ گوشی سازی پرداخته است. طراحان و سازندگان LG در G4 به دوربین، صفحه‌ نمایش و طراحی ظاهری توجه زیادی کرده‌اند. LG پرچم‌دار جدیدش را با یک صفحه‌ نمایش ۵.۵ اینچی معرفی کرد.
LG برای محافظت از این صفحه‌ نمایش از گوریلا گلس ۳ سود برده است. در طراحی این گوشی، خمیدگی خاصی شبیه به LG GFlex 2 استفاده شده‌ است. این خمیدگی خفیف است؛ به طوریکه به در دست گرفتن بهتر و ساده‌تر این گوشی و همچنین کنترل آن با یک دست کمک به‌سزایی می‌کند. این تلفن همراه در تاریخ ۱۰ اردیبشهت ۹۴ وارد بازار شده است.
تعداد ۸ فروشگاه‌ برای این گوشی در سایت صرفه‌جو قیمت ثبت کرده‌اند. این فروشگاه‌ها در استان‌های تهران، فارس، مشهد، اصفهان، تبریز، بوشهر و هرمزگان واقع هستند.