جامع خبر:یکی از معتبرترین نمایشگاه های مرتبط به علوم و فناوری اطلاعات، نمایشگاهCES در شهر لاس وگاس امریکا درحال برگزاری است. شرکت ایسوس نیز برترین محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه کرده و با توجه به تاریخچه طراحی و امکانات این شرکت، توانست ۵ جایزه معتبر را از آن خود کند. در بخش لوازم […]

جامع خبر:ایسوسسسیکی از معتبرترین نمایشگاه های مرتبط به علوم و فناوری اطلاعات، نمایشگاهCES در شهر لاس وگاس امریکا درحال برگزاری است.

شرکت ایسوس نیز برترین محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه کرده و با توجه به تاریخچه طراحی و امکانات این شرکت، توانست ۵ جایزه معتبر را از آن خود کند. در بخش لوازم جانبی، نمایشگر ROG Swift PG348Q ایسوس، جایزه خلاقیت CES 2016 را کسب کرد. این جایزه از سال ۱۹۷۶ در نمایشگاه بین المللیCES ، یکی از معتبرترین جوایز در زمینه تولیدات و فناوری های الکترونیکی است که در ۲۷ رده از محصولات الکترونیکی در بخش داوری تعلق می گیرد.

جایزه خلاقیت در بخش لوازم جانبی – نمایشگر ROG Swift PG348Q

ROG Swift PG348Q یک نمایشگر ۳۴ اینچ با طراحی خمیده است که با تفکیک پذیری UWQHD 3440 x 1440 و پنل تصویر IPS مخصوص بازی طراحی و بهینه سازی شده است. نسبت ابعاد تصویر آن نیز ۲۱:۹ است و به فناوری NVIDIA G-SYNC™ تجهیز شده، همچنین نرخ تازه سازی ۱۰۰ هرتزی آن برای کاربر، کیفیتی عالی، هیجان و لذت بیشتر در بازی را فراهم می کند. فناوری های اختصاصی ایسوس برای گیمرها همیشه در تمامی محصولات سری بازی، آنها را شگفت زده کرده است؛ برای نمایشگرهای مخصوص بازی، امکاناتی همچون GamePlus،Turbo Key برای تغییر لحظه ای نرخ تازه سازی یا پروفایل های آماده، لذت و کیفیت بازی و تصویر را در این سری از نمایشگرهای بیش از پیش کرده است. ROG Swift PG348Q علاوه بر طراحی ارگونومیک و زیبا، دارای یک جفت بلندگوی داخلی قدرتمند استریو است که شفافیت صدا و تصویر را با هم برای کاربر به ارمغان می آورد.

ایسوس پرفروشترین در دنیای نمایشگرهای رده بالا

ایسوس با دربرگرفتن ۴۰ درصد از فروش نمایشگرهای رده بالا در سراسر دنیا به عنوان یکی از بهترین تولید کننده گان نمایشگرهای مخصوص بازی شناخته می شود. بنا به گزارش نشریه DIGI TIMES، ایسوس با پیشیگیری چشم گیر از رقبای صاحب نام در عرصه تولیدات نمایشگرهای مخصوص بازی، به عنوان پرفروش ترین و خلاق ترین کمپانی سازنده نمایشگرهای رده مخصوص بازی شناخته می شود.