جامع خبر، با معامله حدود ۱۲ هزار و ۳۷۵ تن ذرت خوزستان، رکورد معاملات گواهی سپرده کالایی این محصول در بورس کالای ایران شکسته شد. به گزارش جامع خبراز شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، حدود ۱۲ هزار و ۳۷۵ تن ذرت خوزستان، موجودی انبارهای سیلوی دانه طلایی، سیبلی […]

جامع خبر، با معامله حدود ۱۲ هزار و ۳۷۵ تن ذرت خوزستان، رکورد معاملات گواهی سپرده کالایی این محصول در بورس کالای ایران شکسته شد.
به گزارش جامع خبراز707_xhotqmu شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، حدود ۱۲ هزار و ۳۷۵ تن ذرت خوزستان، موجودی انبارهای سیلوی دانه طلایی، سیبلی ۱و۲، بنوت، توسعه کشت ذرت ۱، بنوارناظر، آزادی، شاداب دانه جنوب، غرب کرخه، سیبلی ۱و۲، توسعه کشت شوش، سیدعباس، شهید رجایی، وحدت و عقیلی، در قالب گواهی سپرده کالایی و با ارزش بیش از ۷۷ میلیارد ریال معامله شد. علاوه بر این، ۲۱۵ تن جودامی همدان، ۵۰۰ تن ذرت دانه ای دزفول، ۷۵ تن شکرسفید کارخانه قند شیروان و ۱۰۰ تن روغن خام سویای آرژانتین در تالار محصولات کشاورزی دادوستد شد.
این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۰۴۰ تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران به قیمت ۱۶۵ هزار و ۸۱۳ ریال معامله شد. این شرکت همچنین، ۶۰۰ تن مس مفتول را به قیمت ۱۷۳ هزار و ۶۱۲ به فروش رساند؛ از دیگر محصولات معامله شده شرکت ملی صنایع مس ایران در این روز می توان به ۱۵۰۰ تن انواع مس کم عیار و ۱۴۰ تن سولفور مولیبدن گرانبها اشاره کرد.
علاوه بر این، ۲۴۰ تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان به قیمت ۱۷۴ هزار و ۱۶۲ ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی مورد معامله قرار گرفت.
شایان ذکر است، در این روز و تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۸۶۴ تن انواع قیر، ۱۹ هزار و ۷۰۰ تن وکیوم باتوم، دو هزار تن لوب کات، ۴۵۰ انواع مواد پلیمری و ۳۱۴ انواع مواد شیمیایی دادوستد شد.
براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، حدود ۴۲ هزار و ۲۸۲ تن انواع کالا، با ارزش بیش از ۵۸۵ میلیارد ریال در تالارهای مختلف بورس کالای ایران به فروش رسید.