جامع خبر: ششمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت اقتصاد با حضور مدیران روابط عمومی بانکها، بیمه ها و سازمانهای تابعه در محل سالن جهاد اقتصادی این وزارتخانه برگزار شد. به گزارش جامع خبراز (شادا)، سیدمالک حسینی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد با اشاره به برگزاری جشنواره […]

جامع خبر: ششمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت اقتصاد با حضور مدیران روابط عمومی بانکها، بیمه ها و سازمانهای تابعه در محل سالن جهاد اقتصادی این وزارتخانه برگزار شد.
به گزارش جامع خبراز (شادا)، سیدمالک حسینی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد با اشاره به برگزاری جشنواره روابط عمومی های مجموعه وزارت اقتصاد در اردیبهشت ماه سال آینده و بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره انسجام بیشتر و ارزیابی روابط عمومی ها می باشد، وی افزود: اولین و دومین جشنواره روابط عمومی های مجموعه وزارت اقتصاد در سال ۱۳۸۳ و ۱۳۸۸ برگزار شد.
حسینی با اشاره به نهایی شدن بسته آموزشی روابط عمومی ها تصریح کرد: سیاست آموزشی باید مبتنی بر فراگیرتر، متمرکزتر و تخصصی تر شدن آموزش ها باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: برگزاری جلسات آتی این شورا بصورت غیرمتمرکز و گردشی خواهد بود.
همچنین در این جلسه بر ارتقاء کیفی برگزاری نشست های خبری دهه فجر تاکید شد.
در ادامه این جلسه، مدیران روابط عمومی بانکها، بیمه ها و سازمانهای تابعه وزارت اقتصاد نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص دوره های برگزاری نشست های این شورا، نشست های خبری دهه فجر و آموزش های مرتبط با این حوزه طرح و مورد بررسی قرار گرفت.