جامع خبر:مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در برنامه‌ریزی شهری، گفت: ۹۰درصد منابع این بانک از سوی شهروندان تامین می‌شود. به گزارش جامع خبر، دکتر حسین محمدپورزرندی با بیان این ‌که ارتقاء سطح کیفی کلانشهرها از اولویت‌های این بانک است، گفت: در این خصوص ۵۰درصد منابع این بانک به پروژه‌های شهری در […]

جامع خبر:مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در برنامه‌ریزی شهری، گفت: ۹۰درصد منابع این بانک از سوی شهروندان تامین می‌شود.
به گزارش جامع خبرpour2_6383، دکتر حسین محمدپورزرندی با بیان این ‌که ارتقاء سطح کیفی کلانشهرها از اولویت‌های این بانک است، گفت: در این خصوص ۵۰درصد منابع این بانک به پروژه‌های شهری در همه شهرهای کشور اختصاص یافته است و سعی داریم با حمایت از پروژه‌های عمرانی کلانشهرها، نقش مهمی در تامین درآمد و توسعه پایدار شهرداری‌ها ایفا کنیم.
وی با اشاره به این‌که سهام‌داران اصلی بانک شهر، شهرداری‌ها هستند، افزود: ارتقاء مشارکت مردمی از طریق اعتمادسازی و فراهم کردن بستر و ساز و کار مناسب، از مهم‌ترین نیازها در زمینه سرمایه‌گذاری داخلی است.
به گفته مدیرعامل بانک شهر، مشارکت مردمی به معنای همکاری داوطلبانه شهروندان در برنامه‌ریزی جوامع است که زمینه توسعه شهری را در تمامی ابعاد فراهم می‌آورد.
پورزرندی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در برنامه‌ریزی شهری، تصریح کرد: هم اکنون تنها ۱۰درصد از منابع بانک توسط شهرداری‌ها و بقیه از سوی شهروندان تامین می‌شود.
وی در ادامه از حمایت این بانک از پروژه‌های حمل و نقل شهری خبر داد و گفت: آلودگی هوا از معضلات اصلی در همه کلانشهرهاست و بانک شهر به دلیل اهمیت توسعه حمل و نقل شهری و تاثیر آن در آلودگی هوا، از پروژه‌های حمل و نقل عمومی مانند مترو در کلانشهرها حمایت می‌کند.
مدیرعامل بانک شهر، توسعه خدمات الکترونیک را نیز گام دیگری در رفع این معضل دانست و گفت: راه‌اندازی یپیشخوان‌های شهرنت، توسعه خدمات کارت شهروندی و تسهیل در ارائه خدمات پرداخت، از جمله خدمات بانک شهر است که علاوه بر جلب رضایت شهروندان و مشتریان، با صرفه‌جویی در وقت و هزینه، نقش مهمی در کاهش ترددهای شهری و آلودگی هوا دارد.