جامع خبر:کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با همکاری انجمن انفورماتیک ایران، چهارمین دوره همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات را روزهای دوشنبه ۱۴ و سه شنبه ۱۵دی ماه ۱۳۹۴ در مرکز مطالعات و بهره وری منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی برگزار می کند. به گزارش جامع خبراز سازمان نظام […]

جامع خبر:کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با همکاری انجمن انفورماتیک ایران، چهارمین دوره همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات را روزهای دوشنبه ۱۴ و سه شنبه ۱۵دی ماه ۱۳۹۴ در مرکز مطالعات و بهره وری منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی برگزار می کند.

به گزارش جامع خبراز سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، دراین همایش که با حضور روسا و اعضای هیات مدیره سازمان، مسئولان و مدیران دولتی حوزه ICT و مدیران بخش خصوصی این حوزه برگزار می شود، موضوع راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات با محور سازوکارهای سنجش، پایش و کنترل در حوزه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
علاوه بر موضوع سازوکارهای سنجش، پایش و کنترل راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات، مواردی همچون معیارها، شاخص ها و متریک ها در این حوزه، نظام های مدیریت و فرایند سنجش، پایش و کنترل IT، سنجش کیفی خدمات و محصولات فناوری اطلاعات، مدیریت دارایی‏ های فناوری اطلاعات در سازمان ها از جمله محورهای این همایش هستند.
در این همایش، همچنین تجارب موفق و آسیب شناسی تجارب ناموفق سازمان ها و نهادهای مختلف در بخش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات ارائه می شود.
از اعضای محترم سازمان و علاقمندان موضوع راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دعوت می شود در این همایش که از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۶ روزهای دوشنبه ۱۴ دی ماه و سه شنبه ۱۵ دی ماه جاری در مرکز مطالعات و بهره وری منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی به آدرس تهران،خیابان شیخ‎بهایی جنوبی، خیابان ایران‎شناسی، خیابان نهم برگزار می شود، شرکت کنند. اعضای سازمان برای اعلام حضور نهایی خود دراین همایش می توانند درخواست خود به همراه کد عضویت را به آدرس info@itcg.ir ارسال کنند. لازم به ذکر است حضور اعضای محترم سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران دراین همایش به صورت رایگان خواهد بود.علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش با آدرس www.itcg.ir مراجعه کنند.