پنج شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷

دریافت نشان رضایتمندی مشتری توسط بانک سینا

جامع خبر:بانک سینا در پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری موفق به دریافت نشان رضایتمندی مشتری شد.
به گزارش جامع خبراز بانک سینا، در پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که دوازدهم بهمن ماه جاری با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتری مدار و پاسخگو و با حضور مقامات و مسئولان اجرایی کشور درمحل سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، این بانک موفق به دریافت نشان رضایتمندی مشتری شد.
بر اساس این گزارش، در این اجلاس ملی که با حمایت علمی و معنوی انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، از واحدهای پاسخگو و مشتری مدار تقدیر به عمل آمد.
در این همایش تعدادی از مسئولان و دست اندرکاران بازاریابی و مقامات کشوری همچون معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن پرداختند.

نوشته شده توسط تحریریه در سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵۰ ب.ظ

  • دیدگاه‌ها برای دریافت نشان رضایتمندی مشتری توسط بانک سینا بسته هستند
  • 49 بازدید
  • چاپ چاپ

دیدگاه

نظرات در این پست بسته شده.