جامع خبر:مدیر عامل بانک شهر از اعطای ۶۵۰۰میلیارد ریال تسهیلات بانک شهر برای عمران شهرها خبر داد. به گزارش جامع خبراز بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی با تاکید بر اهمیت ضرورت حمایت از پروژه‌های شهری به منظور ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان اظهار کرد: با رویکرد مسئولیت ذاتی بانک شهر مبنی بر ارائه خدمات […]

جامع خبر:مدیر عامل بانک شهر از اعطای ۶۵۰۰میلیارد ریال تسهیلات بانک شهر برای عمران شهرها خبر داد.

به گزارش جامع خبراز بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی با تاکید بر اهمیت ضرورت حمایت از پروژه‌های شهری به منظور ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان اظهار کرد: با رویکرد مسئولیت ذاتی بانک شهر مبنی بر ارائه خدمات پولی و مالی به شهرداری‌ها و پیمانکاران جهت توسعه و آبادانی شهرها، تا کنون اقدامات متنوعی در شهرهای مختلف کشور صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: عمران و آبادانی شهرها نیازمند حضور تمام سازمان‌هاست و بانک شهر نیز در این زمینه مشارکت جدی دارد.

پورزرندی با اشاره به این ‌که بانک شهر، بانکی شهروندی است و توجه به رفاه و آسایش شهروندان را در دستور کار خود دارد، گفت: به این منظور تا کنون بالغ بر ۶۵۰۰میلیارد ریال تسهیلات برای انجام پروژه‌های مختلف در مناطقی از شهرستان‌ها و جنوب تهران بابت توسعه شهری اعطاء کرده است.

مدیرعامل بانک شهر خاطرنشان کرد: این تسهیلات در پروژه‌های مختلف عمرانی مورد نیاز شهروندان در کلانشهرهایی مانند تهران، تبریز، مشهد، اصفهان، یزد، شیراز، قم، اراک، کرج، قزوین، شهرکرد، بجنورد و نیشابور هزینه شده است تا به این ترتیب رضایت شهروندان نیز جلب شود.