جامع خبر:بانک صادرات ایران به منظور افزایش رفاه حال مشتریان امکان دریافت رمز یکبار مصرف از طریق سامانه همبانک (#٧١٩*) را فراهم ساخت. به گزارش جامع خبراز بانک صادرات ایران، این بانک به منظور تسهیل بیشتر در خدمات بانکداری نوین امکان ارایه خدمت جدید UR-OTP از بانک صادرات ایران برای مشتریان سامانه اینترنت بانک فراهم […]

جامع خبر:بانک صادرات ایران به منظور افزایش رفاه حال مشتریان امکان دریافت رمز یکبار مصرف از طریق سامانه همبانک (#٧١٩*) را فراهم ساخت.
به گزارش جامع خبراز بانک صادرات ایران، این بانک به منظور تسهیل بیشتر در خدمات بانکداری نوین امکان ارایه خدمت جدید UR-OTP از بانک صادرات ایران برای مشتریان سامانه اینترنت بانک فراهم گردیده است. مشتریان می توانند با عضویت در سامانه اینترنت بانک و درخواست رمزیاب USSD و سپس مراجعه به شعبه انتخابی خود، رمز یکبار مصرف ورود به سامانه اینترنت بانک و همچنین امضاء الکترونیکی عملیات مالی سامانه مذکور را تنها با شماره گیری#٧١٩* دریافت نموده و با اطمینان و امنیت بالا، بیشتر از ۵٠ سرویس بانکی سامانه اینترنت بانک استفاده نمایند و هرگز نگران مفقودی، معیوب شدن و یا حمل رمزیاب خود نباشند.
همچنین این بانک به منظور تحقق مسئولیت های اجتماعی خود خدمت جدید واریز وجوه به حساب سازمان بهزیستی، حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و ستاد بازسازی عتبات عالیات از طریق سامانه همبانک(کد #٧١٩* ) را راه اندازی نمود. بر این اساس هموطنان گرامی می توانند با شماره گیری کد #٧١٩* از خدمات متنوع سامانه همبانک بهره مند و در انجام امر خیریه نیز مشارکت کنند.
براساس این گزارش مشتریان این بانک که دارای سیم کارت های اپراتورهای مختلف می باشند در همه نقاط کشور می توانند با شماره گیری #٧١٩* از خدمات ussd این بانک شامل: مانده کارت، سه گردش آخر کارت، خرید شارژ سیم کارت اعتباری، پرداخت قبوض و مدیریت کارت‌ها آسان تر و سریع تر از سایر درگاهها بهره مند گردند. بنحوی که استفاده از این سامانه علاوه بر سرعت و دقت بالاتر از رفت و آمدهای غیر ضروری در وقت صرفه جویی می کند.
شایان ذکر است سامانه همابنک صادرات ایران به دلیل قابلیت و تنوع در خدمات با استقبال ویژه متقاضیان مواجه شده به گونه ای که مشترکان این سامانه هر ماه حدود ۶ میلیون تراکنش بانکی را از طریق آن به انجام می رسانند.