جامع خبر:بانک شهر با ۱۱۲درصد رشد، در صدر ۱۰۰شرکت برتر کشور در سال۹۳ و جایگاه یکی از ده شرکت پیشرو قرار گرفت. به گزارش جامع خبراز بانک شهر، در همایش شرکت‌های برتر ایران و در هجدهمین سال رتبه بندی IMI -100 که با حضور شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور و جمعی از مدیران شرکت‌های برتر […]

جامع خبر:بانک شهر با ۱۱۲درصد رشد، در صدر ۱۰۰شرکت برتر کشور در سال۹۳ و جایگاه یکی از ده شرکت پیشرو قرار گرفت.

به گزارش جامع خبراز بانک شهر، در همایش شرکت‌های برتر ایران و در هجدهمین سال رتبه بندی IMI -100 که با حضور شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور و جمعی از مدیران شرکت‌های برتر در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، این بانک در میان ۲۹گروه صنعتی و با ارزیابی ۲۸شاخص، با ۱۱۲درصد رشد، در جایگاه برترین شرکت‌های پیشروی کشور قرار گرفت.
شریعتمداری در این مراسم، با ابراز خشنودی از برداشته شدن بندهای تحریم و تلاقی آن با برگزاری این همایش، اظهار کرد: با توجه به شرایط دشوار اقتصادی درگذشته، شرکت‌های برتر سال‌جاری از عناوین ماندگار در تاریخ اقتصادی ایران هستند.
بر این اساس، در این رقابت، گروه بانک‌ها به دلیل دارا بودن شاخص دارایی۵۷٫۱درصدی در صدر قرار گرفتند و همچنین با ۲۶٫۲درصد، بیشترین سهم را در شاخص اشتغالزایی کسب کردند.
در این میان، بانک شهر در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری با ۱۷پله صعود در شاخص میزان فروش در جایگاه چهارم پرفروش‌ترین‌ها در بین صد شرکت برتر کشور قرار گرفت.