جامع خبر:بخش مسابقه تبلیغات فیلم سی و چهارمین فیلم فجر با حضور دبیر این بخش امیر عابدی در پردیس سینمایی ملت رونمایی شد. به گزارش جامع خبراز سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، امیر عابدی درباره نمایشگاه برگزار شده گفت: این نمایشگاه در سه بخش عکس، پوستر و آنونس برگزار شده است و شب گذشته […]

جامع خبر:بخش مسابقه تبلیغات فیلم سی و چهارمین فیلم فجر با حضور دبیر این بخش امیر عابدی در پردیس سینمایی ملت رونمایی شد.

به گزارش جامع خبراز سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، امیر عابدی درباره نمایشگاه برگزار شده گفت: این نمایشگاه در سه بخش عکس، پوستر و آنونس برگزار شده است و شب گذشته نیز در مراسم افتتاحیه جشنواره، نفرات برتر بخش مسابقه تبلیغات فیلم معرفی و تجلیل شدند.

دبیر بخش مسابقه تبلیغات فیلم سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه این بخش در مقطع ۹ ساله تعطیل شده بود افزود: خوشبختانه از جشنواره بیست و ششم بخش مسابقه اقلام تبلیغاتی مجددا راه اندازی شد و امسال با انتخاب هیات داوران ۲۳ عنوان عکس و ۴۲ عنوان پوستر به بخش مسابقه راه یافتند.

عابدی درباره معرفی نفرات برتر در مراسم افتتاحیه نیز گفت: امسال نخستین پیشنهادی که به محمد حیدری دبیر جشنواره یفلم فجر دادیم این بود که نفرات برتر به جای مراسم افتتاحیه در مراسم اختتامیه جشنواره معرفی و تجلیل شوند تا از این طریق بتوانیم مواد تبلیغاتی فیلم های جشنواره سی و چهارم را نیز به این بخش اضافه کنیم و عنوان ها به روز شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه این پیشنهاد ما مورد استقبال دبیر جشنواره قرار گرفت و به نتایج خوبی هم رسیدیم اما تنها مشکل مان نبود فضای کافی برای برپایی نمایشگاه بود زیرا در صورت اضافه شدن مواد تبلیغاتی جشنواره امسال تعدادی عناوین به ۶۰۰ الی ۷۰۰ اثر می رسید.

وی ادامه داد: در این ارتباط با مدیر خانه هنرمندان مذاکره کردیم تا شاید بتوانیم از فضای خانه هنرمندان برای برپایی نمایشگاه اضافه کنیم اما به دلیل رزرونشدن این مهم میسر نشد.بر همین اساس قصد داریم قبل از پایان جشنواره سی و چهارم و طی نامه ای به مدیرعامل خانه هنرمندان فضای نمایشگاهی خانه هنرمندان را برای جشنواره سال آینده رزرو کنیم.

به گفته امیر عابدی انتشار کاتالوگ ویژه نمایشگاه و پذیرش اقلام تبلیغاتی فیلم هایی که در طول یک سال گذشته پروانه نمایش گرفته و اکران شدند، از ویژگی های بخش مسابقه تبلیغات فیلم جشنواره فجر است.