جامع خبر:مدیرعامل بانک شهر، همزمان با فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تقارن آن با ششمین سالگرد تاسیس این بانک، پیام تبریکی را صادر کرد. به گزارش جامع خبراز بانک شهر، متن کامل پیام دکتر حسین محمدپورزرندی به شرح زیر است: با درود بیکران به روان پاک شهدای اسلام و انقلاب اسلامی ایران و […]

جامع خبر:مدیرعامل بانک شهر، همزمان با فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تقارن آن با ششمین سالگرد تاسیس این بانک، پیام تبریکی را صادر کرد.
به گزارش جامع خبراز بانک شهر، متن کامل پیام دکتر حسین محمدپورزرندی به شرح زیر است:
با درود بیکران به روان پاک شهدای اسلام و انقلاب اسلامی ایران و امام شهدا و تبریک به مناسبت سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و به یمن و مبارکی ایام الله دهه پرشکوه فجر که آغاز فصل جدیدی است و تلاقی مبارک این امر با سالگرد تأسیس بانک در ۱۹بهمن، موجب شده که احساس شود گویا رویداد بسیار مهمی برای خانواده بزرگ بانک شهر در این روزها رقم خورده است. روزی که در پس پیگیری‌های مستمر بر پایه اندیشه‌ای استوار، مسیر ارایه خدماتی کارشناسی و کاربردی به عموم شهروندان را فراهم و تسهیل کرد تا از تداوم این آرمان، شاهد توسعه و بالندگی شهرهای سراسر کشور عزیزمان باشیم.
و اینک همکاران این بانک عزیز با اراده آهنین همت کرده‌اند تا بیش از پیش این عزم را اعتلا و این دست‌آوردها را اغنا ببخشند.
همان‌گونه که برگ برگ کتاب بانک شهر در حال تورق است به کارنامه خویش که می‌نگریم به فضل پروردگار، سهم عمده‌ای از انتظارات خود را برآورده شده می‌یابیم و این مهم میسر نشده است مگر به عزم و تلاش تمامی همکاران خوبی که همراه این سال‌ها بوده‌اند.
امید است از این پس با تکیه بر تجربه‌های پیشین و برگرفته از تبار دانایی و امید به بهبود روزافزون در ادامه این مسیر متعالی گام برداریم، تا همواره در اذهان عمومی باقی بمانیم و با وحدت نیروها و تکیه بر قدرت باور فرد فرد همکاران، بانک شهر هماره به نیکی در عرصه شبکه بانکی کشور جلوه‌گر شود.
به این امیدیم که روزی فرا رسد تا سرزمین ما به وجود سازمان اقتصادی بانک شهر و همکاران ما به ارایه خدمت در این نهاد مردمی ببالند