جامع خبر:مهندس مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست تاکید کرد: با تصویب نهایی اساسنامه پست وظایف و ماموریت های جدیدی برای مجموعه تعریف و افق های نوینی در عرصه خدمت رسانی شبکه گشوده خواهد شد. به گزارش جامع خبراز شرکت پست مهندس مهری در مراسم ویژه بزرگداشت دهه فجر ضمن تبریک این ایام […]

جامع خبر:مهندس مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست تاکید کرد: با تصویب نهایی اساسنامه پست وظایف و ماموریت های جدیدی برای مجموعه تعریف و افق های نوینی در عرصه خدمت رسانی شبکه گشوده خواهد شد.

به گزارش جامع خبراز شرکت پست مهندس مهری در مراسم ویژه بزرگداشت دهه فجر ضمن تبریک این ایام و ملی شدن شرکت پست ایران از بزرگ مرد عرصه ارتباطات دکتر واعظی در حمایت های بی شائبه از شبکه پستی تقدیر کرد.

وی با اشاره به این که بلاتکلیفی شرکت پست،آسیب های جدی را متوجه شبکه نموده بود اظهار داشت: عدم سرمایه گذاری، اصلاح ساختار سازمانی، مالی و فنی و همچنین تبدیل وضعیت کارکنان از جمله مسائلی بود که مجموعه با آن روبرو بود.

مهندس مهری با بیان این که این رویداد مهم دستاوردهای خوبی را برای شبکه پستی به ارمغان خواهد آورد اظهار داشت: اساسنامه جدید بهبود خدمات رسانی به مردم ، ارتقای جایگاه سازمانی و بهبود وضعیت کارکنان پستی را موجب خواهد شد.

وی با مروری بر تغییر رویکرد پست در دنیا و تلفیق سه وجه فیزیکی، الکترونیکی و مالی در راستای پاسخگویی بهینه به مشتریان عنوان کرد: با تصویب نهایی اساسنامه وظایف و ماموریت های جدیدی برای پست تعریف و با ایجاد ساز و کارهای نوین فعالیت های جدیدی آغاز خواهد شد.

رییس هیات مدیره با اشاره به اینکه علاوه بر اساسنامه پی گیر سخت و زیان آور شناخته شدن شغل نامه رسانی از سوی مجلس شورای اسلامی هستیم گفت: امیدواریم این لایحه نیز سال آینده در دستور کار مجلس قرار گیرد و به تصویب رسد.

مدیرعامل با بیان اینکه پست یک شبکه مهم زیرساختی در کشور به شمار می رود گفت:‌ اساسنامه جدید فصل نوینی را برای توسعه زیرساختی پستی می گشاید که توسعه چشمگیر خدمات پستی و شکوفایی شبکه را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به این که رویداد مهم موجب پویایی و تحرک بیش از پیش شبکه پستی می گردد تصریح کرد: با تصویب نهایی اساسنامه جدید و تشکیل شرکت ملی پست ایران و حضور اپراتورهای پستی زمینه توسعه کمی و کیفی خدمات رسانی شایسته تر به مردم فراهم خواهد گردید.

مهندس مهری در ادامه به اقدامات مهم شبکه اشاره کرد و گفت: افزایش پرداختی ها براساس عملکرد کارکنان، تهیه تجهیزات و لوازم جدید نامه رسانی، هوشمندسازی ،استفاده بهینه از تجهیزات و امکانات و غیره در پست صورت گرفته است.

وی افزود: البته شبکه به این اقدامات بسنده نکرده و می بایست اقدامات بزرگ تری در شبکه انجام گردد.

مدیرعامل در پایان سخنانش بار دیگر از مساعدت های دلسوزانه دکتر واعظی تقدیر کرد و افزود: افتخار ملی شدن شرکت پست با یاری همه جانبه وزیر ارتباطات برای همیشه برای پست کشور به یادگار خواهد ماند.