جامع خبر: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزیر نیرو، با اهدای لوح تقدیر، از بانک سپه به سبب مشارکت در عملیاتی کردن «طرحهای ویژه آبرسانی به شهرها و روستاها» تقدیر کردند. به گزارش جامع خبراز بانک سپه، در متن لوح دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس […]

جامع خبر: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزیر نیرو، با اهدای لوح تقدیر، از بانک سپه به سبب مشارکت در عملیاتی کردن «طرحهای ویژه آبرسانی به شهرها و روستاها» تقدیر کردند.
به گزارش جامع خبراز بانک سپه، در متن لوح دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مهندس حمید چیت چیان، وزیر نیرو خطاب به چقازردی، مدیرعامل بانک سپه و کارکنان این بانک آمده است: حضور مؤثر و تلاش ارزنده جنابعالی و همکاران ارجمند در عملیاتی کردن «طرحهای ویژه آبرسانی به شهرها و روستاها» که در راستای حمایت از تولید و اشتغال و کاهش آسیب پذیری ها و بر پایه سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی صورت گرفت، موجب مباهات و سپاسگزاری فراوان است.
در بخش پایانی این لوح آمده است: براین اساس و با اهدا این لوح تقدیر مراتب تشکر خود را اعلام و از خداوند بزرگ توفیق مستمر جنابعالی و همکاران محترم را در خدمت به آحاد ملت ایران مسئلت می نماییم.