جامع خبر:مدیر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر از تصمیم کمیته نظارت این دوره از جشنواره برای حضور نداشتن سالار عقیلی خبر داد. حمیدرضا نوربخش در حاشیه نشست رسانه ای مدیران سامانه های فروش بلیت جشنواره موسیقی فجر که ظهر امروز دوشنبه ۵ بهمن ماه برگزار شد، گفت: تصمیم کمیته نظارت این دوره از جشنواره […]

جامع خبر:مدیر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر از تصمیم کمیته نظارت این دوره از جشنواره برای حضور نداشتن سالار عقیلی خبر داد.

حمیدرضا نوربخش در حاشیه نشست رسانه ای مدیران سامانه های فروش بلیت جشنواره موسیقی فجر که ظهر امروز دوشنبه ۵ بهمن ماه برگزار شد، گفت: تصمیم کمیته نظارت این دوره از جشنواره این است که سالار عقیلی در جشنواره اجرایی نداشته باشد.

وی افزود: ما امسال در ستاد برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر کمیته های مختلفی را طراحی کردیم که کارهای هماهنگی جشنواره را انجام می‌دهند. یکی از این کمیته ها، کمیته نظارت جشنواره است که با هماهنگی با مراجع ذیصلاح نسبت به صدور مجوزها و استعلام ها و نظارت قبل و بعد از اجرا اقدامات لازم را انجام می‌دهد و بر اساس این استعلام ها گروه‌ها در جدول جشنواره قرار می‌گیرند.

مدیر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر تاکید کرد: برنامه آقای عقیلی هم در همین چارچوب بود و از زمانی که حضور ایشان در یکی از شبکه های ماهواره‌ای مساله ساز شد این موضوع در دستور کار کمیته نظارت قرار گرفت و به این جمع بندی رسیدیم که ایشان در جدول حضور نداشته باشد.

نوربخش در حالی این خبر را اعلام کرد که دقایقی قبل حسین نوش‌آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد لغو اجرای سالار عقیلی در جشنواره موسیقی فجر هنوز قطعی نشده است و باید ابعاد مختلف این موضوع بررسی شود.