جامع خبر: امروزه افزایش تعداد کارت های بانکی افراد، حفاظت از این کارت ها را اجتناب ناپذیر ساخته است. به گزارش جامع خبراز بانک سینا، ضمن تاکید بر ضرورت رعایت نکات ایمنی لازم جهت حفاظت کارت های بانکی از سوی دارندگان آن، راهکارها و شیوه های آسان و سریع انسداد و غیر فعال سازی کارت […]

جامع خبر: امروزه افزایش تعداد کارت های بانکی افراد، حفاظت از این کارت ها را اجتناب ناپذیر ساخته است.
به گزارش جامع خبراز بانک سینا، ضمن تاکید بر ضرورت رعایت نکات ایمنی لازم جهت حفاظت کارت های بانکی از سوی دارندگان آن، راهکارها و شیوه های آسان و سریع انسداد و غیر فعال سازی کارت در صورت سرقت یا مفقودی آن را اعلام نمود.
براساس این گزارش، یکی از راه های غیر فعال سازی سیناکارت، تلفنبانک است که با شماره گیری ۸۲۴۸۷-۰۲۱ و ورود به سامانه از طریق شماره کارت، شماره مشتری، شماره سپرده یا نام کاربری و انتخاب گزینه انسداد کارت می توان نسبت به غیر فعال سازی آن اقدام نمود.
موبایلبانک، اینترنت بانک، اینترنت بانک همراه، سامانه #۷۲۷*، خودپرداز و پایانه های شعب نیز از دیگر شیوه هایی است که دارندگان کارت بانک های سینا می توانند نسبت به غیر فعال سازی و انسداد آن اقدام نمایند.
همچنین تماس با مرکز شبانه روزی و ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان بانک سینا به شماره ۴۸۰۵۲۰۰۰-۰۲۱ نیز از دیگر راه هایی است که می توان کارت خود را مسدود نمود.
گفتنی است برای استفاده از این خدمات، لازم است فرم فعال سازی خدمات نوین بانکی در هنگام افتتاح حساب از سوی متقاضیان تکمیل و رمزهای مربوط صادر شده باشد.