به گزارش جامع خبراز بانک کارآفرین قرعه‌کشی جشنواره پاییزه هدیه آفرین روز چهارشنبه ۳۰ دی ماه با حضور مهندس آیت‌اللهی مدیرعامل، معاونان مدیرعامل، مدیران امور و روسای برخی از شعب شهر تهران برگزار شد. بر اساس این گزارش جشنواره پاییزه هدیه آفرین از اول مهر ماه سال جاری و با هدف بهره‌مند شدن مشتریان از […]

به گزارش جامع خبراز بانک کارآفرین قرعه‌کشی جشنواره پاییزه هدیه آفرین روز چهارشنبه ۳۰ دی ماه با حضور مهندس آیت‌اللهی مدیرعامل، معاونان مدیرعامل، مدیران امور و روسای برخی از شعب شهر تهران برگزار شد.
بر اساس این گزارش جشنواره پاییزه هدیه آفرین از اول مهر ماه سال جاری و با هدف بهره‌مند شدن مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک آغاز شده بود.
این گزارش حاکی است در جشنـواره پاییزه که تا سی‌ام آذر ماه ادامه داشت، کارت‌های هدیه جدید بانک که در قالب طرح‌های متنوع، زیبا و متناسب با نیاز مشتریان طراحی شده‌اند، به مشتریان بانک عرضه شده و خریداران و دارندگان کارت‌های هدیه با حداقل موجودی ۵۰۰۰۰۰ ریال، در جشنواره شرکت داده شدند.
لازم به ذکر است که قرعه‌کشی جشنواره پاییزه هدیه آفرین، در سه گروه امتیازی به شرح زیر برگزار شد:
برندگان گوشی تلفن Iphone6 گروه امتیازی سوم (۲۰۰۱ امتیاز به بالا)

برندگان نیم‌سکه بهار آزادی گروه امتیازی دوم (۵۰۱ تا ۲۰۰۰ امتیاز)

برندگان ربع سکه بهار آزادی گروه امتیازی اول (۵ تا ۵۰۰ امتیاز)

شایان ذکر است که جوایز فوق به دارندگان فیزیک کارت هدیه اهدا خواهد شد و خریداران ۵۰ کارت هدیه فوق، از جایزه کارت هدیه ۱۰۰۰۰۰۰ ریالی بهره‌مند خواهند شد.