جامع خبر:مدیر عامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران از چاپ برگه های ویژه انتخابات خبر داد و گفت: در این برگه ها ۲۷ پارامتر امنیتی لحاظ شده است‎؛ از این رو ضریب امنیتی در برگه های رأی گیری این دوره رشد قابل توجهی داشته است. رضا منصوری، مدیر عامل شرکت چاپ و نشر […]

جامع خبر:مدیر عامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران از چاپ برگه های ویژه انتخابات خبر داد و گفت: در این برگه ها ۲۷ پارامتر امنیتی لحاظ شده است‎؛ از این رو ضریب امنیتی در برگه های رأی گیری این دوره رشد قابل توجهی داشته است.

رضا منصوری، مدیر عامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران، همچنین گفت: شرکت چاپ و نشر بانک ملی در سال های اخیر عهده دار چاپ اوراق بهادار و برگه های انتخابات بوده است.

اما در این دوره مؤلفه های کنترلی و نظارتی در آنها بیشتر لحاظ شده است. چنانچه اگر در شمارش آمار، اشتباهی صورت بگیرد، در برگه های تولید شده، شاخص هایی به کار رفته است که می تواند مانع از انجام این کار شود.

شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران در سال ۱۳۱۷ با نام «بنگاه چاپخانه» تأسیس شده است.

این شرکت که در ابتدا کارش محدود به چاپ تاریخ انتشار بر روی اسکناس ها بود، کم کم با گسترش فعالیت ها، به تدریج به یکی از معتبرترین چاپخانه های کشور و خاورمیانه تبدیل شد.

ساختمان شرکت، توسط فرانسوی ها طراحی و در سال ۱۳۱۹ در محل ادارات مرکزی ساخته شد. در سال ۱۳۷۶ به دلیل تقاضای فراوان و حجم بالای سفارش های چاپی، ساختمان جدید چاپخانه که در این زمان با نام «شرکت چاپ بانک ملی ایران» به کار خود می پرداخت با زیر بنای ۲۳۴۰۰ متر مربع در کیلومتر ۱۸ جاده مخصوص کرج احداث شد. نهایتا در سال ۱۳۷۹ این شرکت به منظور ایجاد امکان نشر کتاب و مجله، مجوز نشر را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد و به «شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران» تغییر نام یافت.