جامع خبر:مدیران بنیاد نیکوکاری یاس با حضور در مرکز توانبخشی خیریه عمل آمادگی خود را برای توسعه و تجهیز بهتر این مرکز اعلام کردند. به گزارش جامع خبراز گروه مالی گردشگری ، در این بازدید رییس هیات مدیره بنیاد خیریه یاس ، مهدی جهانگیری هدایایی به رسم یاد بود به کارکنان زحمتکش و خدوم این […]

جامع خبر:مدیران بنیاد نیکوکاری یاس با حضور در مرکز توانبخشی خیریه عمل آمادگی خود را برای توسعه و تجهیز بهتر این مرکز اعلام کردند.

به گزارش جامع خبراز گروه مالی گردشگری ، در این بازدید رییس هیات مدیره بنیاد خیریه یاس ، مهدی جهانگیری هدایایی به رسم یاد بود به کارکنان زحمتکش و خدوم این موسسه اهدا کرد و از زحمات ایشان تقدیر به عمل آورد.

وی اظهار داشت: مسلما هیچ پاداش مادی در خور تلاشی که انجام می دهید نیست. امیدوارم که زحمات شما در نگهداری این کودکان پاداشی عظیم نزد خداوند باری تعالی داشته باشد.

مدیران بنیاد یاس پس از بازدید از قسمت های مختلف این مرکز جلسه ای با مدیران توانبخشی خیریه عمل برگزار کرده و اعلام آمادگی خود را برای کمک و توسعه توانبخشی خیریه عمل ابراز داشتند.

لازم به ذکر است موسسه توانبخشی خیریه عمل در سال ۱۳۷۵ تاسیس شده و نگهداری از کودکان دارای معلولیت جسمی و ذهنی از قشر کم توان جامعه را عهده دار بوده است.