جامع خبر:رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه ۷ از توزیع ماهی و سبزه در غرفه های بازیافت سطح منطقه در ازای تحویل پسماند‌های خشک از سوی شهروندان خبر داد. به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه هفت، رامین عدالتخواه با اعلام این خبر افزود: این طرح بنا به سنت هرساله در فاصله زمانی یک هفته به آغاز […]

جامع خبر:رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه ۷ از توزیع ماهی و سبزه در غرفه های بازیافت سطح منطقه در ازای تحویل پسماند‌های خشک از سوی شهروندان خبر داد.
به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه هفت، رامین عدالتخواه با اعلام این خبر افزود: این طرح بنا به سنت هرساله در فاصله زمانی یک هفته به آغاز سال جدید (۲۴ تا ۲۸ اسفند‌) در غرفه بازیافت سطح منطقه اجرا می‌شود.
وی همچنین از برگزاری جشنواره بهترین هفت‌سین از دورریختنی‌ها در سطح مدارس منطقه خبر داد و گفت: در این جشنواره به همه کسانی که در چیدمان سفره هفت‌سین از دور‌ریختنی‌ها استفاده کنند جایزه تعلق می‌گیرد، همچنین به نفرات برتر نیز هدایایی نفیس اهداء می‌شود.
رئیس اداره بازیافت منطقه ۷ خاطرنشان کرد: در این طرح دانش آموزان باید از وسایل دورریختنی همچون ‌زباله های خشک ،‌آهن های بلااستفاده ،‌فویل‌،آلومینیوم ،‌پلاستیک و مواردی از این دست سفره هفت سین بسازند.
وی اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های شهرداری این منطقه در آستانه سال نو قدردانی از شهروندانیست که در طول سال بیشترین همکاری را در حوزه‌ی بازیافت زباله داشتند.
عدالتخواه یادآور شد: در این طرح کارشناسان اداره بازیافت با مراجعه به درب منازل به مدت ده روز به این گروه از اهالی منطقه هدایایی اهدا می‌کنند.