جامع خبر:تراکتورسازی در سومین بازی خود در آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان نخستین شکست خود را تجربه کرد. به گزارش جامع خبردر ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و از هفته سوم پاختاکور ازبکستان از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تراکتورسازی ایران بود که این بازی با پیروزی یک بر صفر نماینده ازبکستان خاتمه یافت […]

جامع خبر:تراکتورسازی در سومین بازی خود در آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان نخستین شکست خود را تجربه کرد.

به گزارش جامع خبردر ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و از هفته سوم پاختاکور ازبکستان از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تراکتورسازی ایران بود که این بازی با پیروزی یک بر صفر نماینده ازبکستان خاتمه یافت و تراکتورسازی پس از دو پیروزی نخستین شکست خود را تجربه کرد.

در این دیدار ایگور سرگیف در دقیقه ۴۱ تک گل تیم میزبان را به ثمر رساند. تراکتورسازی با این شکست کماکان با ۶ امتیاز در رتبه نخست قرار گرفت اما پاختاکور با سه امتیاز این دیدار ۴ امتیازی شد و به الهلال عربستان رسید.

بازی دوم این گروه ساعت ۲۲:۱۵ میان الهلال عربستان و الجزیره امارات برگزار می‌شود. الهلال در صورت پیروزی جای تراکتور را در صدر جدول می‌گیرد.

برای تراکتورسازی در این بازی محمدرضا اخباری، مهدی کیانی، فرزاد حاتمی، کارلوس کاردوسو، شجاع خلیل‌زاده، خالد شفیعی، محمد ایران‌پوریان، سینا عشوری، سعید آقایی، بختیار رحمانی و سروش رفیعی به سرمربیگری امیر قلعه‌نویی به میدان رفتند.

برای پاختاکور نیز نیکیتا ایبکین، عدنان اوراهیموویچ، استانیسلاو آندریف، شز رودبک، کریمف، جمشید اسکندرف، ایگور سرگیف، اکمیرجان عصمت‌اللیف، عظیم جان آخمدف، ماشاریپف جلال‌الدین، کمال‌الدین تاجیف و ولادیمیر کوزاک به سرمربی‌گری حسنف بازی کردند.