جامع خبر:مدیرعامل بیمه ایران در نشست هم اندیشی با نمایندگان رسانه های گروهی، از صدور ۱۵ میلیون فقره بیمه نامه توسط این شرکت در ده ماهه نخست سال جاری خبر داد. به گزارش جامع خبراز(شادا)، سیدعباس حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: از محل صدور این تعداد بیمه نامه، ۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد […]

جامع خبر:مدیرعامل بیمه ایران در نشست هم اندیشی با نمایندگان رسانه های گروهی، از صدور ۱۵ میلیون فقره بیمه نامه توسط این شرکت در ده ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش جامع خبراز(شادا)، سیدعباس حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: از محل صدور این تعداد بیمه نامه، ۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان درآمد توسط شرکت بیمه ایران کسب شد.

وی تصریح کرد: از نظر تعداد بیمه نامه و حجم درآمد در ده ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد ۱۰ درصد رشد می باشیم.

مدیرعامل بیمه ایران تعداد پرونده خسارت در ده ماهه سال جاری را ۱۵ میلیون و ۴۱۹ هزار پرونده اعلام کرد و گفت: در خصوص پرونده خسارت ۱۵ درصد رشد در مدت زمان مذکور نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم.

وی با اشاره به رقم ۶.۲ درصدی متوسط ضریب نفوذ بیمه در جهان گفت: در ایران این رقم ۱.۹ درصد می باشد که فاصله زیادی با متوسط جهانی دارد و لازم است شرکت های بیمه تلاش بیشتری در جهت فرهنگ سازی و ارتقاء این جایگاه بردارند.

حسینی بالاترین متوسط سرانه بیمه ای در کشور را مربوط به استان تهران و با رقم ۲۲۵ هزار تومان و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان به مبلغ ۳۵ هزار تومان عنوان کرد.

وی با اشاره به سهم ۴۰ درصدی بیمه ایران از صنعت بیمه کشور، خاطرنشان کرد: بزرگترین قرارداد درمان کشور مربوط به بنیاد شهید می باشد که به عنوان یکی از برجسته ترین اقدامات سال ۹۴ شرکت بیمه ایران محسوب می شود.

مدیر عامل بیمه ایران همچنین در خصوص وضعیت پرداخت خسارت به بیمه شدگان بیمه توسعه نیز گفت: به موجب مصوبه شورای عالی بیمه، اواخر سال گذشته اموال و دارایی های بیمه توسعه در اختیار بیمه ایران قرار گرفت و از محل درآمدهای آن، پرونده خسارت بیمه شدگان توسعه را برعهده گرفت.

حسینی در پایان از روند مطلوب پرداخت خسارت به شهدای فاجعه منا خبر داد و افزود: در اولین فرصت پس از فاجعه منا، ۲۵ میلیون تومان از مجموع ۵۵ میلیون تومانی خسارت توسط بیمه ایران به هریک از خانواده های بازماندگان پرداخت گردید.