جامع خبر:تفاهم‌ نامه همکاری های دوجانبه بانک‌های تجارت و پارسیان عصر روز شنبه ۲۲ اسفندماه درمراسمی با حضورمدیران عامل این دو بانک به امضا رسید. به گزارش جامع خبراز بانک پارسیان، در مراسم امضای این تفاهم نامه که با حضور محمّدابراهیم مقدم مدیر عامل بانک تجارت و کورش پرویزیان مدیر عامل بانک پارسیان برگزار شد، […]

جامع خبر:تفاهم‌ نامه همکاری های دوجانبه بانک‌های تجارت و پارسیان عصر روز شنبه ۲۲ اسفندماه درمراسمی با حضورمدیران عامل این دو بانک به امضا رسید.

به گزارش جامع خبراز بانک پارسیان، در مراسم امضای این تفاهم نامه که با حضور محمّدابراهیم مقدم مدیر عامل بانک تجارت و کورش پرویزیان مدیر عامل بانک پارسیان برگزار شد، بر استفاده از توانمندی ها متقابل در ارائه خدمات به ذی نفعان و بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های متقابل و مشارکت موثرتر در تامین مالی پروژه ها و طرح های کلان اقتصادی تا کید شد.

همکاری در حوزه های بانکداری الکترونیکی، ارزی، بانکداری بین الملل، مشارکت در تامین مالی پروژه های بزرگ به صورت سندیکایی، تبادل اطلاعات در حوزه آموزش، پژوهش و برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی، مدیریت نقدینگی و پول رسانی شعب، ارائه خدمات ارزی – ریالی مشترک به مشتریان دو بانک ، وصول چکها و ایجاد امکان واریز و پرداخت از حساب مشتریان دو بانک در شعب یکدیگر را می توان از جمله مزایای انعقاد این تفاهم برشمرد.

کورش پرویزیان در مراسم امضای این تفاهم نامه با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در این دو بانک، گفت: بهره مندی از ظرفیت های شبکه ی شعب و امکانات و تجهیزات طرفین در حوزه بانکداری الکترونیک را از جمله مهمترین مزایای انعقاد این تفاهم نامه است.

مدیرعامل بانک پارسیان خاطر نشان کرد: در برخی حوزه ها همچون ارائه تسهیلات سندیکایی به مشتریان و بهره گیری از خدمات شرکتهای تابعه ی دو بانک زمینه های بسیار خوبی برای همکاری وجود دارد .

دکتر پرویزیان همچنین خواستار شکل دهی به بسترهای طراحی خدمات نوآورانه و ورود به حوزه های جدید کسب و کار در قالب همکاری های دوجانبه و چندجانبه در شبکه ی بانکی شده و تاکید کرد : تحقق این مهم می تواند جایگزین برخی رقابت های غیرسازنده در بازار پول شود که تنها به افزایش هزینه های بانکها منجر شده و انتفاع مورد انتظار را برای بانک و مشتری حاصل نمی کند .

محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت نیز در جلسه ی امضاء این تقاهم نامه با اشاره به سوابق همکاری های مشترک دو بانک از زمان تاسیس بانک پارسیان تاکنون گفت : تبادل اطلاعات و تجربیات و یافتن زمینه های خدمت رسانی مشترک ، یکی از مهمترین راهکارهای کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در شبکه بانکی است که از این پس باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل بانک تجارت به ظرفیت های دوبانک برای هم افزایی در ارائه خدمات بانکداری اختصاصی و بانکداری شرکتی اشاره کرد و یادآور شد : بویژه در حوزه ارائه خدمات ارزی ، بستر بسیار خوبی برای استفاده ی دو بانک از امکانات و تجربیات یکدیگر وجود دارد ، ضمن آنکه اجرای این تفاهمنامه می تواند هزینه های مشترک برای اعزام نیروهایشان به دوره های آموزشی خارج از کشور را تا میزان قابل ملاحظه ای کاهش دهد .

مدیران عامل دوبانک در پایان این جلسه توافق کردند تا یک کارگروه مشترک از مدیران و کارشناسان دوبانک برای اجرای این تفاهمنامه تشکیل شده تا مراحل اجرای دقیق آن بصورت جدی و مستمر پیگیری شود .