جامع خبر:نشست فوق العاده معاونان عملیاتی، فنی- مهندسی شرکت های هواپیمایی با معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری به منظور حفظ ایمنی و سلامت پروازها در ایام نوروز برگزار شد. به گزارش جامع خبراز سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده مشاور رسانه ای رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام این خبر اظهارداشت: […]

جامع خبر:نشست فوق العاده معاونان عملیاتی، فنی- مهندسی شرکت های هواپیمایی با معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری به منظور حفظ ایمنی و سلامت پروازها در ایام نوروز برگزار شد.

به گزارش جامع خبراز سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده مشاور رسانه ای رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام این خبر اظهارداشت: به منظور کاهش تاخیرات احتمالی، حفظ و ارتقا سطح ایمنی پروازها در ایام نوروز نشستی با حضور معاونان عملیاتی، فنی- مهندسی و مدیران صلاحیت پروازی شرکت های هواپیمایی با معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری در سالن کنفرانس سازمان برگزار شد.

مهندس تقوایی در این نشست اظهارداشت: اگرچه موضوع ایمنی مختص ایام خاصی نیست و الزاما باید تمامی پروازها با ایمنی بالا انجام شود اما در این ایام باید حساسیت و جدیت بیشتر به تناسب حجم پروازها بخرج داد.

معاونت استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری همچنین گفت: هماهنگی و ارتباط نزدیک شرکت های هواپیمایی در این ایام می تواند برای رفع چالش های احتمالی در طول عملیات انجام پروازهای نوروزی موثر واقع شود.

وی گفت: ایجاد انسجام بین شرکت ها می تواند در رفع انتظارات مسافران نوروزی و حتی کاهش هزینه های ناشی از تاخیرات انعکاسی برای شرکت ها تاثیر گذار باشد.

تقوایی ابراز داشت: تعیین نوبت کاری برای پاسخگویی مدیران استاندارد پرواز در ایام نوروز، برنامه ریزی به منظور انجام بازرسی های فنی- عملیاتی از هواپیماهای مسافربری در فرودگاههای مهرآباد، امام خمینی، مشهد، اصفهان و شیراز در طول ایام نوروز و بازرسی حداقل ۳ پرواز همچنین حضور یک نفر به صورت دائم از دیگر اقدامات صورت گرفته برای ایام نوروز ۹۵ به شمار می رود.

معاونت استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری ابراز امیدواری کرد: در نوروز امسال با حضور پررنگ مسئولان و مدیران فنی و عملیاتی با انجام پروازهای ایمن و سلامت ایام شیرینی را برای مسافران رقم بزنیم.