جامع خبر: مدیرعامل بانک شهر از ایجاد قابلیت چهره‌نگاری و دریافت اثر انگشت در شعب این بانک خبر داد و گفت: به این وسیله شهروندان می‌توانند انواع خدمات بانکی را با امنیت بالا دریافت کنند. به گزارش جامع خبراز بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با اشاره به خدمت جدید بانک شهر با عنوان “چهره بانک”، […]

جامع خبر: مدیرعامل بانک شهر از ایجاد قابلیت چهره‌نگاری و دریافت اثر انگشت در شعب این بانک خبر داد و گفت: به این وسیله شهروندان می‌توانند انواع خدمات بانکی را با امنیت بالا دریافت کنند.
به گزارش جامع خبراز بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با اشاره به خدمت جدید بانک شهر با عنوان “چهره بانک”، گفت: این قابلیت در حال حاضر یکی از خدمات نوینی است که به عنوان یکی از پیش‌بینی‌ها توسط بانک شهر ارائه می‌شود تا در شرایط بحرانی و غیرمترقبه بتوان خدمات بانکی را از طریق شناسایی چهره افراد ارایه داد.
وی افزود: هم اکنون۲۰۰کیوسک شهری با قابلیت شناسایی چهره‌ و دریافت اثر انگشت راه‌اندازی شده و در حقیقت بانک شهر با این اقدام شروع به ارائه خدمات بانکی با امنیت بالا به صورت ۲۴ساعته کرده است.
پورزرندی تاکید کرد: با این سیستم، امکان شناسایی بر روی چهره افراد و اثر انگشت آنها در شرایط اضطراری و برای ارائه خدمات گوناگون از جمله توزیع اقلام ضروری وجود دارد و هر فردی با مراجعه به این دستگاه‌ها و بدون داشتن حساب در بانک شهر می‌تواند اطلاعات خود از جمله اطلاعات چهره و اثر انگشت را به ثبت برساند.
به گفته مدیرعامل بانک شهر این تکنولوژی به صورت بومی در کشور، تولید و مورد استفاده قرار گرفته و البته برخی ابزارهای جانبی از نقاط مختلف دنیا خریداری شده است.